~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Æsj og æsj....Ja og ja, til begge deler!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj og æsj....Ja og ja, til begge deler!![]()
*rekker opp hånda på denne*Hvem synes det er koselig, men litt slitsomt å amme enda ? Og hvem bekymrer seg for jobbstart og amming....
*rekker opp hånda på denne*
Jeg syns det er litt mye mas med amming, men syns jo det er utrolig fint og. Den koselige stunden vi har sammen. Så var det jobb da, permisjonen min er ferdig når han er 8 mnd og lek har ikke tenkt å slutte å amme. Hvordan løser man sånt i praksis?
Aner ikke....*rekker opp hånda på denne*
Jeg syns det er litt mye mas med amming, men syns jo det er utrolig fint og. Den koselige stunden vi har sammen. Så var det jobb da, permisjonen min er ferdig når han er 8 mnd og lek har ikke tenkt å slutte å amme. Hvordan løser man sånt i praksis?
Si ifra hvordan det går!Samme her. Skal begynne å jobbe når Lillegutt er 8 mnd. Ammer mye fremdeles og er kun oppe i 1,5 måltider med fast føde sålangt. Jeg tenker kanskje å amme før jeg drar på jobb og når jeg kommer hjem. Spennende å se om vi klarer å slutte med mattamming før jeg starter på jobb igjen også. Er kun 3 uker igjen.
Haha, som jeg skulle sagt det selvAmmer fortsatt.
Koser meg stortsett med det. Men avogtil blir jeg lei, og skulle ønske jeg kunne gitt hele meieriet til mannen