Amming..

En tråd i 'Desember 2014' startet av Mona32, 9 Nov 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mona32 Flørter med forumet

Mange som ammer fortsatt? Og i så fall- hvor ofte? Her ammer vi tidlig på morgenen før jeg må stå opp (ca 06.30), når jeg kommer hjem fra jobb (ca 16), ved legging (ca 19) og sånn ca 1000 ganger i løpet av natta.. ;-) Hvordan er det hos dere?

2. Smurfine88 Forumet er livet Juli13-jentene Desemberskattene 2014 Julimammaer 2016

Ja.. Her e det tidlig morgen for å prøve å lure han til litt mer søvn :p så e det midt på dagen når han skal sove av og til en til gang på dagen og så om kvelden når han skal sove og så alt fra ingen til 5 ganger om natten sånn ca :p

3. Snoopy! Forumet er livet Desemberskattene 2014

Kveld, natt/morgen, av og til en gang på dagen. :)

4. :)Solsikke:) Forumet er livet JuniJubel2021 Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019

Kveld, lunsj, middag, kveld og natt, først fast føde så pupp men jobber ikke og sist jeg veide ham var han bare 8,2 kg selv om han var 10 mnd +

5. Lillesnille:) Forumet er livet Desemberskattene 2014

Og jada. Han foretrekker pupp forran fast føde så jeg jobber med å få i han mat :)

6. Saskia Elsker forumet Maiblomstene 2017 Desemberskattene 2014 Aprillykke 2017

Her ammer jeg til legging kl 19, og så alt fra 2-15 ganger på natta. Ingenting på dagtid med mindre det er noe spesiellt (tenner, feber eller annet).

7. Saskia Elsker forumet Maiblomstene 2017 Desemberskattene 2014 Aprillykke 2017

Vår lille er også bare 8,2 kg, men helsesøster sa ingenting på det. Han har akkurat begynt å bevege seg mye mer, så det er nok med på at han ikke øker så mye i vekt mente hun.

8. Piksi Forumet er livet Desemberskattene 2014

Har ammet ca 5,7 og i søvn på kvelden. Ingen amming pga sykdom fire dager nå så er redd det er slutt nå

9. NiLove Gift med forumet Desemberskattene 2014

Ammer ca 06:30, etter jobb og når jeg legger meg.

10. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Ammer fortsatt alt fra 6-12 ganger :) er helt opp til henne når hun vil ha

11. :)Solsikke:) Forumet er livet JuniJubel2021 Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019

Ja helsesøster har ikke kommentert at han er tynn, sier han har jo litt lår og er ikke uthult i fjeset... Og noen barn er tynne... Men tenker å fylle på med drikke som gir næring er jo bra, og han koser seg med ammingen... Men ligger jo ikke stiller klatrer og sitter og styrer på når han skal ha pupp

12. MammaTilEric Blir kjent med forumet

Ammer 3 ganger om dagen. Av og til en gang på natta og.

13. Neptun80 Elsker forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Desemberskattene 2014

Ammer to tre ganger om dagen, så til natta, av og til på natta, og på morgenen... Så det puppes mye enda. Storesøster slutta brått selv rett før ettårsdagen, og nå er lillesøster 1 år (1.des), så jeg er spent på om hun også kutter ut etter hvert nå.

14. NiLove Gift med forumet Desemberskattene 2014

Hun blir bare mer og mer puppegal

15. Snoopy! Forumet er livet Desemberskattene 2014

Her er vi nede på 2 ganger i døgnet, men produksjonen er ikke så stor lengre.

16. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Nå er vi opp i 6 ganger og kanskje litt mer noen ganger. Helt greit. 12 var litt mye :p

17. Neptun80 Elsker forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Desemberskattene 2014

Nå har vi kommet oss til tre amminger pr døgn. Morgen, før dupp og før natt. Jeg spm trodde hun kom til å slutte selv innen hun var året, hehe. Nei pupp er stas og veldig kos, hehe:-D

• Liker Liker x 1
  18. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Jeg trodde også vi skulle slutte da hun hadde fylt et år, men plutselig var puppen gøy igjen :)

• Liker Liker x 1
  19. Mona32 Flørter med forumet

Her ammes det morgen, etter bhg, kveld ved legging- og fortsatt ca 100 ganger pr natt..

• Liker Liker x 1
  20. :)Solsikke:) Forumet er livet JuniJubel2021 Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019

Ammes enda noen dager mer enn andre men tenker det er greit nok enda

• Liker Liker x 1

Del denne siden