Amming

VenterNr2.

Forelsket i forumet
Er det flere av novembermammaene som har barn fra før av som savner ammingen? Ååhhh, jeg savner amming. Måtte slutte å amme dattera mi av helsemessige årsaker..., men jeg savner det så fælt , og hu husker ikke åssen man suger pupp lenger selv om det var i desember jeg sluttet å amme...

Jeg tror det er hormonene som skriver denne tiden. Plutselig er jeg så ekstrem emosjonell over amming. Lord have mercy!

Jeg husker det som veldig mye kos (er 7 år siden jeg fikk nr 1), så gleder meg jo til prikken kommer så jeg får prøvd det igjen. Litt rart å si det men jeg gleder meg til den kommer så jeg får amme. Er litt hormoner i sving her å :-P

Jeg gruer meg :(

Sist så fikk jeg så enormt vondt. Nipplene blødde faktisk. I starten.
Så jeg skal bruke ammesljoldt med en gang nå slik at jeg kansje slipper den smerten der. For når det gikk over så gikk det jo helt fint :)
Annet enn at jeg ikke kan amme så lenge da :) er ikke så mye næring i min så jeg måtte slitte etter 2 mnd :)

Jeg ammet minstemann på snart 2,5 år til han var 2 år. Håper å også kunne amme den lille i magen lenge - det var veldig fint! :)

Håper, håper, håper jeg får melk denne gangen! Hadde litt melk nå, men siden jeg hadde enormt blodtap under fødselen, klarte ikke kroppen produsere nok melk desverre :-(

Back
Topp