Amming

Det har jeg gitt opp for lenge siden. HATER alt som har med amming å gjøre, syns ikke det er kos i det hele tatt. Fikk brystbetennelse som endte i blodforgiftning sist (var dausjuk), og prøvde igjen denne gangen med skjønte fort at det var uaktuelt da angsten kom snikende. Nei, flaske for alle penga her!

Det har jeg gitt opp for lenge siden. HATER alt som har med amming å gjøre, syns ikke det er kos i det hele tatt. Fikk brystbetennelse som endte i blodforgiftning sist (var dausjuk), og prøvde igjen denne gangen med skjønte fort at det var uaktuelt da angsten kom snikende. Nei, flaske for alle penga her!
Godt å høre andre som har gått for flaske i steden. Jeg prøver å amme, vil det men er så sår :( så nå har jeg tatt ei pause i dag og i morgen så får hmjeg prøve igjen på tirsdag :) eller så blir det flaske her og

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har kjøpt skjoldene mine på apoteket, medela sine. Aner ikke str på de. Du setter de over brystvorter og babyen får tak og suger , så blir det litt vakuum så brystvorter kommer ut inne i skjoldet og babyen får da tak. :)

Back
Topp