Amming

Skulle ønske hun bare slutta av seg selv så slapp jeg ta valget, men det gjør hun nok ikke;) Jeg begynner å føle presset på jobb til å slutte, så blir nok ikke alt for lenge til. Slutten av mai kanskje :shaking Hva tenker du?

Jeg tenker det samme som deg...skulle ønske han slutta selv..men tvilsomt når han tom. vil ha pupp om natta noen ganger enda:pSkikkelig puppegutt:p
Men tenker 2år som er anbefalt vi avslutter om ikke han gjør selv før det. Men vi får nå se...Gjør meg ikke noe lenger heller, men ikke ute da ..blir litt voldsomt føler jeg:p
 
Hvordan er det med ammingen? Jeg ammer fortsatt. Håper det nærmer seg slutten snart.Reiser bort i helgen, og kommer ikke til å pumpe, så da får vi se...
 
Godt det ikke er bare meg. Fortsatte selvfølgelig som før da jeg kom hjem. Men nå har hun begynt å pek å si pupp når hun vil ha, kjenner at det ikke er så gøy :bag:

Hehe, mye samme som her det da:p Hvis du ikke er komfortabel med det kan du vel avvenne?:)
 
Sluttet å amme nå for ca 1mnd siden :)
Og nå er det 2mnd igjen til termin,
spent på om det vil bli godtatt av Olivia at babyen skal få pupp men ikke hun.. Redd vi ender med en form for tandem-amming... Hun prøver fortsatt å få mer pupp, tar
Litt tid før hun aksepterer at det er "tomt".
 
Back
Topp