Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ammer ikke, men gir en flaske mme før han tar formiddagsluren
Sluttet for snart et år siden, jeg Føles skikkelig fjernt! Heldig OJ som fortsatt for mm, da! Kommer sikkert ikke til å bli syk før han blir tenåring eller no'
Jeg skulle gjerne ammet myyye lenger, men jeg mistet melka etter tre måneder. Forsøkte hardt i to måneder til, men da var det ikke en dråpe igjen, gitt. Når det var som det var, var det veldig deilig endelig å slutte. Hadde prøvd så lenge, vært så mye frustrert og hatt så mange betennelser. Men ideelt sett, skulle jeg gjerne ammet til hun var rundt året. SÅ heldeige deg, og heldige OJHehe, ok. Ja, hver sin smak Jeg syns det er kjempe kjekt
Vel vel...tror ikke helt det Vært litt syk han også gitt
Jeg skulle gjerne ammet myyye lenger, men jeg mistet melka etter tre måneder. Forsøkte hardt i to måneder til, men da var det ikke en dråpe igjen, gitt. Når det var som det var, var det veldig deilig endelig å slutte. Hadde prøvd så lenge, vært så mye frustrert og hatt så mange betennelser. Men ideelt sett, skulle jeg gjerne ammet til hun var rundt året. SÅ heldeige deg, og heldige OJ
Går det an? Å amme mens man er gravid altså? Trodde man mistet melka da jegJeg ammer enda, til tross for at jeg er gravid igjen
Jeg trodde hun kom til å ikke ville ha pupp mer etter jeg ble gravid, men neida!
Foreløpig ammes det 2-3ganger pr dag, tidlig morgen, ettermiddag og før natta.
Jeg ville fortsette å amme både fordi det fortsatt er kos, og fordi hun siden barnehagestart har vært mye syk og forkjølet så jeg tenker hun kan ha bruk for all hjelp hun kan få
Når magen blir stor må jeg vel slutte tenker jeg
Jeg har ikke kommet langt på vei enda, (8-9uker) men jeg har fortsatt melk altsåGår det an? Å amme mens man er gravid altså? Trodde man mistet melka da jeg
Her sluttet vi for en måneds tid siden. Skjedde bare helt naturlig.
Jeg ammer enda, til tross for at jeg er gravid igjen
Jeg trodde hun kom til å ikke ville ha pupp mer etter jeg ble gravid, men neida!
Foreløpig ammes det 2-3ganger pr dag, tidlig morgen, ettermiddag og før natta.
Jeg ville fortsette å amme både fordi det fortsatt er kos, og fordi hun siden barnehagestart har vært mye syk og forkjølet så jeg tenker hun kan ha bruk for all hjelp hun kan få
Når magen blir stor må jeg vel slutte tenker jeg
Har jo ikke ammet Leoh annet enn rett etter fødsel..men han er avhengig av flakse med mme! Det er lissom den beste kosen så han får en om morgen, siden det stort sett er et par timer til frokost i bhgen..så får han en før han skal sove på dagen, og en før han legger seg om kvelden
2 år er det WHO anbefaler ja men de anbefaler jo på verdensbasis så det er sikkert viktigere i land hvor de ikke har like god kost og helse som oss. Hadde tenkt å slutte rundt 2år med Olivia men det blir nok litt før nåHihi, glad i puppen da vet du
Syns det er kos selv
Det er vel anbefalt frem til 2år egentlig så?
Ja, det er kanskje mest praktisk Melken er vel gjerne borte da også??
Er du opplagt og i form ellers da? Tenker i forhold til du er gravid Ingen vondter?
Så deilig for han da Bruker du hipp eller nan? Og hvem nr? Her har vi hipp 2 stående om jeg er vekke. Gidder ikke pumpe lenger Så i natt når han våknet fikk han litt mme, for jeg var på nattevakt
2 år er det WHO anbefaler ja men de anbefaler jo på verdensbasis så det er sikkert viktigere i land hvor de ikke har like god kost og helse som oss. Hadde tenkt å slutte rundt 2år med Olivia men det blir nok litt før nå
Formen er helt ok, litt småkvalm på kveldene og er helt sinnsykt trøtt!
Gleder meg veldig til tidlig ul 20.januar. Spent på om det faktisk er liv der inne
Er litt rart å tenke på at Olivia skal bli storesøster også! Hun er jo så lita synes jeg
2 år er det WHO anbefaler ja men de anbefaler jo på verdensbasis så det er sikkert viktigere i land hvor de ikke har like god kost og helse som oss. Hadde tenkt å slutte rundt 2år med Olivia men det blir nok litt før nå
Formen er helt ok, litt småkvalm på kveldene og er helt sinnsykt trøtt!
Gleder meg veldig til tidlig ul 20.januar. Spent på om det faktisk er liv der inne
Er litt rart å tenke på at Olivia skal bli storesøster også! Hun er jo så lita synes jeg
Bruker hipp 2 her å har brukt den på alle 3 og er mye mer fornøyd enn nan
Veldig kjekt av Oliver tar mme å da