Til dere som ammer! Hvordan gjør dere det om nettene? Er så usikker selv.. For jeg har hørt at man ikke skal vekke babyen om natten for og amme? Hva gjør dere?? : ))
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man merker jo fort om de er misfornøyde med bleia, frøkna her sier iallefall ifra selvJenta mi våkner hver 3,5-4. time. Da ammer jeg liggende i senga og sovner ofte selv. Skifter etter amminga hvis jeg er så våken at jeg kommer meg ut av senga, men det har hendt at det har blitt 6 timer mellom skift, og så lenge hun ikke blir sår eller protesterer så får det være sånn.
Nøyaktig samme herVekker ikke, ammer liggende i senga, våkner og bytter side når mini knirker etter 2-3 timer.. Bleieskift blir det kun dersom 1; han er supervåken eller 2; jeg lukter at det er bæsj![]()
Livredd for å sovne ved ammingen jeg! De skremte meg så med overoppheting og at faren kan legge seg oppå ungen når jeg var på barsel at jeg sitter med ammepute om natta og holder meg våken!Vekker ikke, ammer liggende i senga, våkner og bytter side når mini knirker etter 2-3 timer.. Bleieskift blir det kun dersom 1; han er supervåken eller 2; jeg lukter at det er bæsj![]()