Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har snakket med helsestasjon nå. Håper det er hjelp og få litt raskt! Var nesten så jeg ga opp hele ammingen her i går.Brystbetennelse, kanskje?
Skal til legen 13:15 Kan være sopp ja,ser at hun er noe hvit på tunga si. Håper det finnes noe effektiv behandling for det her
Uff det er forferdeligKanskje du kan dele hva legen sa, når du kommer så langt? Trenger sårt hjelp selv.
Jeg har samme problemet, jeg skriker og gråter av smerte hver gang vesla blir lagt til, smerten avtar etterhvert men forsvinner liksom aldri. Jeg har prøvd å ringe til barselpoliklinikk og helsestasjon, men de har bare tatt navn og nummeret mitt, med lovnader om å ringe tilbake.
Aner ikke hva jeg skal gjøre, har prøvd håndmelking( uten særlig stor suksess), varme kompresser, varmepute, legge henne til så ofte hun vil, og nå er jeg nær ved å gi opp hele ammingen. Vesla er bare rett over en uke gammel, og jeg har bare hatt melk i fire dager. Jeg får heller ikke til å legge henne ordentlig til, så brystknoppene ser herjet ut og er utrolig vonde. Jeg trodde det kanskje var bare det som var problemet, men nå gjør det vondt i brystene også når hun ikke er lagt til...
Vesla har også noen hvit aktige felt i munnen, men er usikker på om det kan være trøske, eller bare sånn det skal være.
Uff det er forferdelig
Vil gi deg en stor klem!
Skal skrive etter jeg har vært hos legen.
Jeg prøver og motivere meg selv.
Det går over!
Amming er så lettvint når det fungere r!
Det er tidlig enda..
Jeg og mannen så på tilkoblings videoer på ammehjelpen.no og han hjalp meg og korrigere. Kanskje dere kan prøve det også?
Håper det løser seg for oss!
Vi har sett på videoene der og, jeg det virker som om jeg klarte å korrigere på høyre side med mannens hjelp , men vanskelig å si, siden det gjør vondt uansett.
Jeg ble fortalt på klinikken at amming ikke skulle gjøre vondt, så jeg håper det løser seg snart, og jeg får hjelp.
Lykke til hos legen
Håper det ordner seg for oss begge, jeg og
En uke i dag.Hvor mange dager er det siden dere fødte?
Det kunne være sopp så legen så fikk behandling for det. Og kontroll time til uka
Ja, men det smaker tydeligvis ikke noe ålreit for hun grøsser fælt og prøver og spytte det ut :/Fikk du noe middel som skal i munnen til barnet? Har hørt at tips er å være veldig nøye med hygiene, spesielt i starten av behandlingen, dvs. kokvaske bh og Evt ullinnlegg for å unngå smitte frem og tilbake mellom munnen og puppen. Håper det ordner seg jeg har ammet to barn, og aldri opplevd at det har gjort vondt, men kjenner flere som har strevd mye.
Skulle du smøre med canesten på bryst?Det kunne være sopp så legen så fikk behandling for det. Og kontroll time til uka