Amming, pumping eller mme?

Soul

Forumet er livet
synes det har vært så mange spørsmål om MME i det siste, så jeg var nødt til å starte en poll for å se hvor mange som ammer, pumper og gir mme [:)]

beklager: glemte å ha en egen for amming+pumpe+mme[&:]

ORIGINAL: Malla_85

jeg ammer, pumper og gir mme[8D]

offda, søren, jeg visste at jeg hadde glemt noe. Men det går vel ikke an å endre den? unnskyld [&:]

ORIGINAL: Soul

jeg ammer, pumper og gir mme[8D]

offda, søren, jeg visste at jeg hadde glemt noe. Men det går vel ikke an å endre den? unnskyld [&:]

hihi! det går helt fint[;)][:D]

jeg ammer, pumper og gir mme[8D] Er veldig stress, men det får gå så lenge det går[;)]

Her også [:)] Men jeg stemte bare på ammer + mme. Pumpinga er bare for å stimulere egentlig.

jeg trykket på gir kun mme... har både ammet og gitt mme egentlig, men den amminga er ingenting, har vært 1-2 ganger om dagen nå, men det er bare for kosen for det lille jeg har er det ingen næring i og prinsen er like sulten etterpå og kan spise 165ml -180 ml etter amming haha

Ikke akkurat noen melkeku nei... huff er litt trist synes jeg, ønsker så veldig å amme[:(]

Her er det bare amming som gjelder [:)]

Fullamming [:)]

fullammer[:D]

ORIGINAL: *dreamer*

Endelig kan jeg si at jeg fullammer og har gjort det noen uker nå[:D][:D][:D]

så heldig du er! [:)]

ORIGINAL: smurfix

fullammer[:D]

fullammer, men må pumpe innimellom for å få tømt puppene helt....! (så har en skuff i fryseren full allerede) [;)]

Jeg fullammer. Men når jeg går tur, så gir jeg MME, for vil ikke flashe puppen ut i kulda. Så da trykket jeg ammer+ gir MME...

Jeg ammet, pumpet og ga mme i tillegg til å begynne med, men nå gir jeg kun mme og er fornøyd med det[;)]

ORIGINAL: cris10na

Jeg ammet, pumpet og ga mme i tillegg til å begynne med, men nå gir jeg kun mme og er fornøyd med det[;)]

jeg o!

Back
Topp