Amming, pumping eller mme?

Egentlig fullammer jeg. Og gir en flaske mme på kvelden innimellom hvis det er behov.
Nå har mini fått ørebetennelse, og klarer ikke å ligge til puppen, så jeg prøver å pumpe. Men pumpa klarer ikke å dra ut alt, så får ikke gitt så mye mm som jeg vil, så vi ender nok som mme-givere her [:)]

Trist, etter alt slitet for å få opp prod. osv..

Stemte ikke på noe jeg, for jeg vet egentlig ikke, hehe..

Ammer, og sper på med mme (håper på å få opp produksjonen så det blir kun mm, men tiden vil vise)

ORIGINAL: *dreamer*

ORIGINAL: Soul

ORIGINAL: *dreamer*

Endelig kan jeg si at jeg fullammer og har gjort det noen uker nå[:D][:D][:D]

så heldig du er! [:)]

Ja, føler meg kjeeempeheldig!!![:D] Amming er IKKE lett!

nei, det vet jeg jo alt om...! [:)]

Svarte at jeg ammer + gir mme, men burde kanskje egentlig svart at jeg fullammer... Fredrikke får en flaske på kvelden før leggings for å "toppe henne opp" [8D] Som regel tar hun da 40 - 60 ml... Ammer jo først [:)] Har tatt så mye som 120 ml på kvelden, men det har vært hvis jeg har hatt lite melk - noen dager er puppen litt slunken føler jeg... Så er det dager hvor hun ikke får mme i det hele tatt... Regner meg som fullammende da [:)]

Her er det mme og nå grøt da [:D]

Fullammer [:D]

Hadde du spurt for en uke siden kunne jeg sagt pumper+mme, men nå er det bare mme. For her er det tomt! [&o]

Jeg har full pumpet hele tiden fordi ho ikke ville amme. Men nå har vi full ammet i over 1 uke.
ting blir mye lettere [:D][:D][:D]

jeg må si at jeg er noe overrasket over at kun halvparten fullammer... det hjelper på at jeg ikke føler meg som flaskemamma i puppesamfunn [:)]

jeg fullammer og pumper innimellom når jeg har spreng. Den melka har jeg putta i frysen (ikke brukt noe av den enda da..)
Jeg klikka på fullammer da!

fullammer og pumper

Back
Topp