Amming på natt

Jeg sliter med at baby gulper ekstremt mye. Spiser glupsk ved brystet, og det kommer opp veldig mye gulp i ettertid hvis man rører på han. Det prompes også ganske eksplosivt I perioder under og etter amming.
Har du prøve å avbryte ammingen for å rape etter ca 5 minutter? Min er sånn også, og det er fordi han svelger luft
 
Har du prøve å avbryte ammingen for å rape etter ca 5 minutter? Min er sånn også, og det er fordi han svelger luft

Hva er beste måten å rape de på? Han sovner ofte ved brystet og det er så fælt å vekke han da for å bli rapet
 
Har du prøve å avbryte ammingen for å rape etter ca 5 minutter? Min er sånn også, og det er fordi han svelger luft

jeg har prøvd dette på mi, men ho blir jo fly forbanna for at jeg tar fra ho puppen :sorry: ho bruker også lang tid på å rape, så får ho så masse luft i magen.
 
Hva er beste måten å rape de på? Han sovner ofte ved brystet og det er så fælt å vekke han da for å bli rapet
Innimellom holder det at jeg legger han på brystet mitt og rapen kommer av seg selv. Andre ganger må jeg hjelpe til litt med å dytte litt på rumpa eller legge over skulderen. Du må nesten bare prøve deg frem, for din baby reagerer annerledes enn min:smug:
 
Her ammer jeg enten sittende i seng eller i en gyngestol på soverommet før han legges i senga si igjen. Kun morgenen når samboer har stått opp han får sove videre i vår seng. Har bestilt meg ei ammepute nå, så håper amminga går lettere. slipper styre mer med mange andre puter. Dårlig på å rape min også
 
Back
Topp