Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bibbiii
har litt med amminga å gjøre tror jeg..nesten sånn at jeg smugspiser godterier...og har jeg ikke godteri i hus så går jeg nesten i oppløsning..og da spiser jeg alt jeg kan finne i skap og skuffer...har ikke kontroll..
jeg var steintøff igår da jeg var på butikken..plukket ei eske med kokosboller oppi vogna...men la den tilbake før jeg gikk til kassen..men angret sykt på det idag, men sambo kom hjem og byttet bil, så han kjøpte det til meg [&o] og ALT I HELE VERDEN BLE BRA [8D] bortsett fra hodepinen, den sitter enda, men det er fordi jeg ikke har sovet mer enn 3 timer i natt
ORIGINAL: Majanne
åjada...men klarer faktisk å kontrollere meg enkelte dager [8D] var å kjøpte knaske gulerøtter og durer her om dagen...meeen dagen etterpå så var d jo torsdag å ikke lenge igjen til helga så da kunne jeg jo kjøpe litt smågodt og en stor stratos plate [8D] prøver å beherske meg, men er vanskelig til tider!
Men er mye sulten og tørst! føler sjeldent at jeg blir skikkelig mett...og når jeg blir så varer det bare en time [8D]
ORIGINAL: Valentinebaby
ORIGINAL: Majanne
åjada...men klarer faktisk å kontrollere meg enkelte dager [8D] var å kjøpte knaske gulerøtter og durer her om dagen...meeen dagen etterpå så var d jo torsdag å ikke lenge igjen til helga så da kunne jeg jo kjøpe litt smågodt og en stor stratos plate [8D] prøver å beherske meg, men er vanskelig til tider!
Men er mye sulten og tørst! føler sjeldent at jeg blir skikkelig mett...og når jeg blir så varer det bare en time [8D]
Et lite tips angående druer.
Jeg fikk beskjed av forskjellige folk på sykehuset og av helsesøster at man ikke skal spise druer om man ammer. Det gir mye luft til barnet.
Men om babyen ikke har reagert nå så går det sikkert bra for deg:)
ORIGINAL: pandanita
Jeg har KJEMPE lyst på sjokolade! Men, det kan jeg ikke spise, desverre. Lillemor skreik i 2 dager etter at jeg hadde spist 2 biter melkesjokolade[&:]