Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg gjør det nå.. Får ikke produsert nok melk jeg enda.. Pumper meg for så å spe min melk litt ut.. Det er vel ikke "lurt" da du fort kan komme i en litt vond sirkel. Men her må snuppa nå ha mat å da har jeg intet valg..Er det noen her som både ammer og gir nan i tillegg? Er det en god ide når baby ikke går nok opp i vekt/ikke blir mett av puppen?
Ja jeg gjør det nå.. Får ikke produsert nok melk jeg enda.. Pumper meg for så å spe min melk litt ut.. Det er vel ikke "lurt" da du fort kan komme i en litt vond sirkel. Men her må snuppa nå ha mat å da har jeg intet valg..
Har til nå ikke brukt den pulver varianten men de snå ferdigpakkene.. Å da har jeg bare litt ekstra i..Hvordan gjør du når du sper din melk med nan? Det kan være en ide til et måltid her også.
Koker du bare vann, avkjøler litt og blander i pulver for deretter å blande i din kalde melk?
Mi gikk bare opp 40 g på en uke nesten og noen ganger ned..Hvor mye har de lagt på seg? Hva er lite?