Amming og jobb

En tråd i 'Amming og ernæring' startet av Lillegull og mamma, 20 Jan 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Spinam Glad i forumet Julegavene 2019

Jeg begynner 50% neste uke og ammer fortsatt lille på et år dag og natt..
    Hvordan er det med ammefri når "babyen" har blitt over året?
    Noen som jobber uten å pumpe og kun gir pupp etter jobb/kveld?

2. Aaavinter Gift med forumet Oktoberfruene 2018

Nå vet jeg ikke for sikkert altså,men slik jeg har forstått det så har du krav på ammefri så lenge du ammer. Who anbefaler jo amming frem til min 2 år.

Jeg har i alle fall tenkt å benytte meg av ammefri så lenge jeg har mulighet til det:)

Men knskje du kan snakke litt med atbeidsgiver?:)

3. SoriaMoira Elsker forumet

4. Spinam Glad i forumet Julegavene 2019

Fant ut at jeg har ammefri ja, men siden han er over året så har jeg ikke rett på fri med lønn. Så da får jeg se hva jeg velger å gjøre.

5. Lisaa1234 Elsker forumet

Jeg kommer til å amme før og etter jobb :)

6. *RockStarBaby* Hey Febbisbebbis'18

Jeg ammer før og etter jobb og pumper ikke på jobb. Passer på at hun får fra begge før jeg reiser for å slippe mye spreng, men det har gått bra. Får med en gang jeg kommer hjem. Ammer en del om natten fortsatt og litt mer de dagene jeg har fri :)

• Liker Liker x 1
  7. Spinam Glad i forumet Julegavene 2019

Det var dette jeg lurte på om var mulig foreløpig er pumping én gang et behov men håper på å slippe det etterhvert

8. *RockStarBaby* Hey Febbisbebbis'18

Har hatt litt spreng noen ganger når jeg kommer hjem, men ikke så ille at det har vært vondt så det har gått bra:) Puppene tilpasser seg fort:)

• Liker Liker x 1
  9. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Her ammer jeg kun når jeg er hjemme, når minsten passerte året pakket jeg bort pumpa og fant ut at han fikk amme så lenge han ville:happy: nærmer seg slutt nå da, han vil virkelig ikke, kun på morgenen hvis han våkner litt tidlig :sorry:

10. Klussedull Forumet er livet Maiblomstene 2016 Julibarna 2019 Junibarna 2019

Fikk aldri til pumping, så her ammet jeg før og etter jobb. Hadde betalt ammefri da :)

Del denne siden