Amming og jobb

Spinam

Glad i forumet
Julegavene 2019
Jeg begynner 50% neste uke og ammer fortsatt lille på et år dag og natt..
Hvordan er det med ammefri når "babyen" har blitt over året?
Noen som jobber uten å pumpe og kun gir pupp etter jobb/kveld?
 
Nå vet jeg ikke for sikkert altså,men slik jeg har forstått det så har du krav på ammefri så lenge du ammer. Who anbefaler jo amming frem til min 2 år.

Jeg har i alle fall tenkt å benytte meg av ammefri så lenge jeg har mulighet til det:)

Men knskje du kan snakke litt med atbeidsgiver?:)
 
Fant ut at jeg har ammefri ja, men siden han er over året så har jeg ikke rett på fri med lønn. Så da får jeg se hva jeg velger å gjøre.
 
Jeg ammer før og etter jobb og pumper ikke på jobb. Passer på at hun får fra begge før jeg reiser for å slippe mye spreng, men det har gått bra. Får med en gang jeg kommer hjem. Ammer en del om natten fortsatt og litt mer de dagene jeg har fri :)
 
Jeg ammer før og etter jobb og pumper ikke på jobb. Passer på at hun får fra begge før jeg reiser for å slippe mye spreng, men det har gått bra. Får med en gang jeg kommer hjem. Ammer en del om natten fortsatt og litt mer de dagene jeg har fri :)

Det var dette jeg lurte på om var mulig foreløpig er pumping én gang et behov men håper på å slippe det etterhvert
 
Her ammer jeg kun når jeg er hjemme, når minsten passerte året pakket jeg bort pumpa og fant ut at han fikk amme så lenge han ville:happy: nærmer seg slutt nå da, han vil virkelig ikke, kun på morgenen hvis han våkner litt tidlig :sorry:
 
Fikk aldri til pumping, så her ammet jeg før og etter jobb. Hadde betalt ammefri da :)
 
Back
Topp