Amming og flaske

Litt anonym :)

Blir kjent med forumet
Jeg har en gutt på 5 uker som jeg fullammer. Han bruker smokk og takler dette fint iforhold til sugeteknikk.

Hvordan er dette med flaske? Jeg har så lyst til at far kan gi litt mat en gang i ny og ne.
Har pumpet litt som er fryst ned.

Hvordan er deres erfaringer med og gi flaske noen ganger i uken? Vil han bli forvirret? Vil ikke ødelegge ammingen.

Her har han fått flaske med jevne mellomrom fra han var 14 dg gammel. Han har ikke blitt sugeforvirret. Så lenge han tar smokk og fortsatt tar puppen, så går det nok bra. Ikke alle barn som vil ta flaske heller..

Her får jeg ikke snuppa til å ta flaska... Vil å at pappa skal få litt ekstra stas innimella.. Må vel ut å handle litt ulike tuter å se om det funker :)

Da må jeg nok prøve og se om vi får gitt flaske. Han har et ekstremt sugebehov. Så håper og tror ikke det blir noe problem med og ta flaske :)

Hadde vært koselig og pappaen også kan mate litt.

Har høyrt triks om litt sukker på tuppen av tuten.. :-) her krysse eg alt eg har for at mini tar flaska.. Ho må da berre.. :-P ska i praksis på mandag og kneipen må vera heima me mormor.. :-o

Back
Topp