Tvillingmamma91 Forumet er livet Aprilbarna`15 24 Jun 2015 #21 Kose mor skrev: Mini er snart 10 uker og har måtte begynt med litt tillegg Klikk for å utvide … Det er ikke noe nederlag Viktigste er at de får i seg mat
Kose mor skrev: Mini er snart 10 uker og har måtte begynt med litt tillegg Klikk for å utvide … Det er ikke noe nederlag Viktigste er at de får i seg mat
K Kose mor Betatt av forumet 24 Jun 2015 #22 Hope91 skrev: Det er ikke noe nederlag Viktigste er at de får i seg mat Klikk for å utvide … Jeg gjør alt jeg kan syns jeg.. Legger ofte til puppen og pumper litt.. Og ikke minst havregryn til frokost og kvelds.. ( den ryker snart..hihi)
Hope91 skrev: Det er ikke noe nederlag Viktigste er at de får i seg mat Klikk for å utvide … Jeg gjør alt jeg kan syns jeg.. Legger ofte til puppen og pumper litt.. Og ikke minst havregryn til frokost og kvelds.. ( den ryker snart..hihi)
Tvillingmamma91 Forumet er livet Aprilbarna`15 24 Jun 2015 #23 Kose mor skrev: Jeg gjør alt jeg kan syns jeg.. Legger ofte til puppen og pumper litt.. Og ikke minst havregryn til frokost og kvelds.. ( den ryker snart..hihi) Klikk for å utvide … Hehe
Kose mor skrev: Jeg gjør alt jeg kan syns jeg.. Legger ofte til puppen og pumper litt.. Og ikke minst havregryn til frokost og kvelds.. ( den ryker snart..hihi) Klikk for å utvide … Hehe
Liaff Elsker forumet Aprilbarna`15 24 Jun 2015 #24 Kose mor skrev: Jeg gjør alt jeg kan syns jeg.. Legger ofte til puppen og pumper litt.. Og ikke minst havregryn til frokost og kvelds.. ( den ryker snart..hihi) Klikk for å utvide … Samme her, litt pumping, og havregrøt kvar dag men må alikevel gi ho litt erstatning i løpet av kvelden
Kose mor skrev: Jeg gjør alt jeg kan syns jeg.. Legger ofte til puppen og pumper litt.. Og ikke minst havregryn til frokost og kvelds.. ( den ryker snart..hihi) Klikk for å utvide … Samme her, litt pumping, og havregrøt kvar dag men må alikevel gi ho litt erstatning i løpet av kvelden