Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ammer morgen, ettermiddag og kveld i ukedagene. Ett par ekstra ganger i helgene, og oftere når hun er syk. Hun er 13 mnd. Hun drar i genseren, og SKAL ha - så vi nærmer oss ikke akkurat den uinteressen jeg venter på
Jeg er snart 5 mnd på vei med lillesøster og hadde håpet på en naturlig ammeslutt, men ser ut som det blir amming av to små en periode.. Det kan jo være bra å gi den nærheten til storesøster og tenker jeg, i hvert fall på kveldene, så jeg er nokså forberedt på det ❤
Jeg mistet helt utrolig mye melk i første trimester. Gikk fra å pumpe 250ml på jobb til å såvidt klare 80ml - og det skjedde før testen var positiv!Endel av meg skulle gjerne hatt tettere søsken sånn sett, hvor jeg tror tandemamming kan være veldig fint og forebygge sjalusi hos eldste! Men min var 2,5 år og ble veldig ferdig når produksjonen gikk i bunn mot slutten av første trimester, tror han hadde vært mye mer utholden et år tidligere
Så herlig, og heldig her møtte vi den manglende interessen for noen uker siden. Prøvde å tilby frem til forrige uke, da innså jeg at han virkelig ikke skal ha mer savner å ammeJeg mistet helt utrolig mye melk i første trimester. Gikk fra å pumpe 250ml på jobb til å såvidt klare 80ml - og det skjedde før testen var positiv!
Men vesla mi er sta, og melken både skulle og skal hun ha! ❤
Akkurat sånn har vi det og han skal bytte pupp ofte og ha de begge tilgjengeligNye favorittammestillingen til mini er å ligge ved siden av meg, halvveis på alle fire mens jeg ligger på ryggen. Så tar han noen super, skravler litt, kanskje setter seg opp, drikker litt mer, krabbe bittelitt osv ikke alltid den der rolige ammestunden med han i armkroken. Men så blir han likevel fly forbanna om puppen blir rulla inn for tidlig. Er han sliten ligger han rolig i armkroken min, heldigvis.