Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange ganger til dagen ammet du da?Jeg ammet eldste til hun var ca 18 mnd og yngste til 21 mnd. Jeg har en grense på 2 år og jeg ville ikke ammet lenger enn det, men folk har forskjellige grenser og tanker så da forholder man seg til forskjellige alderstrinn også.
Morgen, kveld og midt på dagen. Hvis jeg var borte droppet jeg den midt på dagen.Hvor mange ganger til dagen ammet du da?
Syntes ikke det er min sak![]()
Helt enig i at det ikke er vår sak. Det er jo opp til hver enkel. Nå skrev jeg dette for å høre om andre gjorde det/ eller har gjort det. Og at jeg personlig ikke hadde gjort det.Ikke vår sak. Og dama er vel oppegående nok til både å gi ungen normal mat også (altså blir dette et kose-supplement).
Bortsett fra det er jenta 2,5 år. Ikke 3. Kjenner flere som har gitt barna kosepupp i to års alderen.
Og på lik linje med at jeg syns det var voldsomt irriterende med folk som mente noe om min manglende amming av barn (medisinsk problem) syns jeg ikke vi skal mene så mye om dette.
Hvilke medisinke årsaker da? Aldri hørt om, så ble nyskjerrigNoen ammer jo lengre av medisinske grunner da... Så blir feil å dømme kun på alder...
Hvilke medisinke årsaker da? Aldri hørt om, så ble nyskjerrig![]()
Ja det er jo kjempeflottSyns det er flott at hun ikke bryr seg om hva andre mener.
Er vel begrenset hvor mye næringsstoffer melken innrholder etterhvert. Mye av antistoffene forsvinner jo allerede etter 6mndDa tenker jeg på at barnet f.eks har store matallergier eller har noen veksproblemer eller noe sånt da?
Er vel begrenset hvor mye næringsstoffer melken innrholder etterhvert. Mye av antistoffene forsvinner jo allerede etter 6mndtror ikke melken kan hjelpe særlig på dårlig vekt oppgang i den alderen heller. Tenker mer at det blir gjort pga kosen. Men mulig jeg tar feil
![]()