Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har apotek og div kleskjeder som jeg kan få tak i ammebh på, så helt hjelpeløs blir jeg ikke. Men det er elles lite utstyr å få tak i herJeg kjøper inn en pakke ammeinnlegg før babyen blir født, og det er vel det denne gangen. Har et par ammebher fra sist som jeg bruker i starten, har ikke lyst til å kjøpe nye før etter to uker. Vet av erfaring at størrelsen min kan endre seg mye. Jeg skal 100% sikkert amme, men har ikke behov for så mye utstyr til det.
Har dere apotek i nærheten da? For hvis det skulle dukke opp behov for salver eller brystpumpe, så selger de det på apoteket, du trenger ikke barneutstyrsbutikk.
Har alt på lista di Jeg har tenkt å amme, men at samboeren kan være alene hjemme med ungen en kveld om jeg har lyst å være med venninner. Så har kjøpt inn pumpe med utstyr. Flasker ( kjøpte 2 stk av 2 pk, fikk billig), så fikk jeg med noen små flasker med pumpa og en flaske i den ene apotekpakka. Kjøpte ammepute, i ettertid fikk jeg tilbud om å få ammeputa til eksen til svigerfar. Ammebher er behagelige, hvert fall noen av dem, så jeg bruker dem alt nå. Ammeinnlegg, jeg kjøpte i ull. Brukte de 2 dager ( fikk så sinnssykt ubehagelig kløe at jeg fikk strekkmerker på puppene...), bytta da til engangs fra apoteket og de er jeg fornøyd med. Fikk med 3 ammesingletter når jeg kjøpte noen brukte gravidklær i begynnelsen av svangerskapet, regner med de vil passe. Hvis ikke så får jeg kjøpe noen nye.Hva kjøper dere før babyen blir født? Flaske, pumpe, ammeinnlegg, ammebh, ammepute ect? Og hvor mye ?
Ønsker å amme, og skal prøve så godt jeg kan å få det til! Men noen får det jo ikke til! Så hva trenger man egentlig ?
Apotek og butikk som selger bh holder lenge når det er amming det er snakk om altså, sikkert litt verre med resten av babyutstyret. Når det gjelder amming så er det veldig få problemer som er avhengige av så mye som kan kjøpes. Det er f.eks. veldig mye nyttigere å forebygge sårhet enn å kjøpe salver, eller gud forby skjold, før fødsel. Og veldig mye viktigere å ha telefonnummer til ammehjelpen enn å ha en babyutstyrsbutikk.Vi har apotek og div kleskjeder som jeg kan få tak i ammebh på, så helt hjelpeløs blir jeg ikke. Men det er elles lite utstyr å få tak i her