Ecinnaj Gift med forumet Oktoberskatter 2014 3 Feb 2015 #21 FruLesehest skrev: Åh så dumt han får luft.. kanskje melken kommer fortere når du har fått mer og dermed får han mer luft? Klikk for å utvide … Kan hende har drukket 3 kopper for tenkte kanskje det gjikk seg til men
FruLesehest skrev: Åh så dumt han får luft.. kanskje melken kommer fortere når du har fått mer og dermed får han mer luft? Klikk for å utvide … Kan hende har drukket 3 kopper for tenkte kanskje det gjikk seg til men
Heldig mamma til snart 2 Gift med forumet Oktoberskatter 2014 3 Feb 2015 #22 Ecinnaj skrev: Da har jeg skaffet den, men virker som lillegutt får kjempevpndt i magen selv om jeg får mer melk da Hadde spreng morgenen etter :O Klikk for å utvide … Lillebror her får vondt i magen og mye luft hvis jeg drikker særlig mer enn 1-2 kopper.
Ecinnaj skrev: Da har jeg skaffet den, men virker som lillegutt får kjempevpndt i magen selv om jeg får mer melk da Hadde spreng morgenen etter :O Klikk for å utvide … Lillebror her får vondt i magen og mye luft hvis jeg drikker særlig mer enn 1-2 kopper.