Ammestol...

KSTMK

Forelsket i forumet
Noen som har forslag til en god "ammestol". :D

Skal stå inne på babyrommet.
Må være behagelig å sitte i, uten å ta for stor plass :)
Å helst ikke alt for dyr :p

Jeg har også tenkt på det, men har ikke funnet noen enda.

Sier ifra om jeg gjør ;-)

Jeg har fått denne av samboeren :)❤️ kjøpt brukt da, for den er ganske dyr! Veldig god stol :)ImageUploadedByBV Forum1459431320.465019.jpg

Jeg vil ha i stua :D så lenge mini sover på vårt rom ligger jeg i sengen og ammer - å når han får eget rom er det ikke aktuelt med nattamming, da får han vente med eget rom til det er over ;)
Mini kommer til å sove på vårt rom frem til ca 1 år og sist nektet hunå bli ammet lenger enn 8 måneder, da ville hun kun ta flaske. Denne gangen skal jeg kun kjøpe en veldig god ammepute, cosyfix, som jeg har blitt varmt anbefalt av flere andre venninner. :)

OMG!!!! Den så deilig ut!!!!!
Så ellers en på jysk til rett under 2000kr jeg vurderer
Den er kjempe deilig! Puffen gynger også, og begge deler kan stoppes hvis man av en eller annen merkelig grunn ikke vil gynge :p

Den er kjempe deilig! Puffen gynger også, og begge deler kan stoppes hvis man av en eller annen merkelig grunn ikke vil gynge :p

Hvordan i huleste klarte dere få tak i den brukt? :D at noen vil selge den :p er jo sikkert kjempe deilig til vanlig :)

Hvordan i huleste klarte dere få tak i den brukt? :D at noen vil selge den :p er jo sikkert kjempe deilig til vanlig :)
Fant den på Finn! Var noen som "med tungt hjerte må selge pga plassmangel" :) snille samboeren kjørte ganske langt for at jeg skulle få den :)❤️

Back
Topp