Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått denne av samboerenkjøpt brukt da, for den er ganske dyr! Veldig god stol
Vis vedlegget 169221
Mini kommer til å sove på vårt rom frem til ca 1 år og sist nektet hunå bli ammet lenger enn 8 måneder, da ville hun kun ta flaske. Denne gangen skal jeg kun kjøpe en veldig god ammepute, cosyfix, som jeg har blitt varmt anbefalt av flere andre venninner.Jeg vil ha i stuaså lenge mini sover på vårt rom ligger jeg i sengen og ammer - å når han får eget rom er det ikke aktuelt med nattamming, da får han vente med eget rom til det er over
![]()
Den er kjempe deilig! Puffen gynger også, og begge deler kan stoppes hvis man av en eller annen merkelig grunn ikke vil gyngeOMG!!!! Den så deilig ut!!!!!
Så ellers en på jysk til rett under 2000kr jeg vurderer
Den er kjempe deilig! Puffen gynger også, og begge deler kan stoppes hvis man av en eller annen merkelig grunn ikke vil gynge![]()
Fant den på Finn! Var noen som "med tungt hjerte må selge pga plassmangel"Hvordan i huleste klarte dere få tak i den brukt?at noen vil selge den
er jo sikkert kjempe deilig til vanlig
![]()
Hadde sånn med nr 2Jeg har fått denne av samboerenkjøpt brukt da, for den er ganske dyr! Veldig god stol
Vis vedlegget 169221
Hadde sånn med nr 2
Faktisk står den hos Svigers...
Er akkurat den jeg har og!Denne skal jeg ha ! Utrolig deilig å sitte I, samtidig som den er litt lent bakover, så man kan sitte å nyte ammingenhttp://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/70300420/
Skal ha puffen også for den ultimate avslappa amming !
Denne skal jeg ha ! Utrolig deilig å sitte I, samtidig som den er litt lent bakover, så man kan sitte å nyte ammingenhttp://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/70300420/
Skal ha puffen også for den ultimate avslappa amming !
Okei det skal jeg huske på !Den har vi også! Har alltid stått i stua, men vi flytter den inn på babyrommet etterhvert (både skammel og stol)! Den er best med en pute (eller to) i ryggen!![]()
![]()