Irenemor82
Forumet er livet
Føler meg veldig klar for å slutte med amminga nå..
Hun er så ekstrem på den puppen at jeg føler det er nok![>:]
I helga var min første uten Malene og det var superdeilig[:D]
Malene hadde fint hos mormora si men på natta gikk hu løs på henne for å få seg litt pupp!
Saken er den at første gang vi slutta med nattamminga så tok det bare 3 dager før hun godtok det men nå er det noen uker siden vi slutta for andre gang og hun holder ett hælvete hver natt enda..
Jeg skjønner det ikke..[8|]
Jeg jobber jo og skal opp halv 6 hver dag så det blir lite søvn sånn som hun holder på. Den siste tiden har jeg kommet forseint nesten hver dag og det går ikke for jeg er Team leder[&:] skikkelig flaut.
Så da tenker jeg at det er det beste for oss begge og de som passer henne!
Men hvordan går jeg frem? hehe ja jeg trenger bruksanvisning[8D]
Får vondt inni meg av tanken på at hun ikke skal få den kosen mer men man må jo slutte når man er så avhengi av noe!??
Help me girls[;)]
Hun er så ekstrem på den puppen at jeg føler det er nok![>:]
I helga var min første uten Malene og det var superdeilig[:D]
Malene hadde fint hos mormora si men på natta gikk hu løs på henne for å få seg litt pupp!
Saken er den at første gang vi slutta med nattamminga så tok det bare 3 dager før hun godtok det men nå er det noen uker siden vi slutta for andre gang og hun holder ett hælvete hver natt enda..
Jeg skjønner det ikke..[8|]
Jeg jobber jo og skal opp halv 6 hver dag så det blir lite søvn sånn som hun holder på. Den siste tiden har jeg kommet forseint nesten hver dag og det går ikke for jeg er Team leder[&:] skikkelig flaut.
Så da tenker jeg at det er det beste for oss begge og de som passer henne!
Men hvordan går jeg frem? hehe ja jeg trenger bruksanvisning[8D]
Får vondt inni meg av tanken på at hun ikke skal få den kosen mer men man må jo slutte når man er så avhengi av noe!??
Help me girls[;)]