Ammeslutt??

Jeg er veldig fornøyd og stolt av at jeg har ammet i 6 mnd. Jeg holder på enda, men nå jobber vi med flaske. Jeg er sliten og han virker ikke mett nok på kveld/natt. Men han er totalt avhengig av meg og vil aller helst ha pupp. Morsmelk skal jo være det beste, men i vår situasjon tror jeg MME ville vært bedre nå.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Dersom barn over 4mnd er mer sultne anbefales fast føde i tillegg til morsmelk istedenfor mme. Dersom du ønsker å fortsette å amme hadde jeg heller gitt det. At han er avhengig av deg er nok ikke bare for morsmelk, pupp er mer enn bare mat vettu;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dersom barn over 4mnd er mer sultne anbefales fast føde i tillegg til morsmelk istedenfor mme. Dersom du ønsker å fortsette å amme hadde jeg heller gitt det. At han er avhengig av deg er nok ikke bare for morsmelk, pupp er mer enn bare mat vettu;)


Sent from my iPhone using BV Forum


Han får grøt, middag og frukt i tilegg ja:) Jeg opprettholder fortsatt ammingen, noe jeg og mini stortrives med. Han får en flaske til kvelds, og pupp til kos og "mellommåltider" (før/etter grøt, dersom han ønsker, +natt).


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Her koser vi oss med også med pupp, han tar hverken flaske med MME eller MM, så da bruker vi mamma som tåteflaske ;) Amming er så koos!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp