Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan klipper du det ned?Ja jeg bruker det. Har gått fra str M til S og håper på å klippe den ned litt og litt og til slutt klare meg uten. Er jo litt krise hvis man glemmer skjoldet. Og det detter av hvis mini kaver med hendene. Ellers fungerer det veldig greit![]()
Helsesøster sa jeg skulle klippe tuppen én mm per dag. Til slutt vil han ta brystet uten.Hvordan klipper du det ned?
Hvorfor skal du slutte med ammeskjold hvis det fungerer? Spør fordi jeg lurer på om det har noen dårlige funksjoner?Helsesøster sa jeg skulle klippe tuppen én mm per dag. Til slutt vil han ta brystet uten.
Jeg har ikke gjort det ennåHvorfor skal du slutte med ammeskjold hvis det fungerer? Spør fordi jeg lurer på om det har noen dårlige funksjoner?
Oki☺ skjønner at det blir krise da! Lykke til videre med amming uansett ☺Jeg har ikke gjort det ennåNettopp fordi det fungerer! Tenker å vente en stund med å slutte. Fikk beskjed på helsestasjonen i dag at lille har stramt tungebånd. Kanskje det hjelper litt å få klippet det.
Angående skjold vet jeg bare det jeg har googlet meg frem til selv. De kan få litt mer luft i magen av skjold. Og de kan også få litt mindre melk. Som sagt så er det også litt krise hvis man glemmer skjoldet.
TakkOki☺ skjønner at det blir krise da! Lykke til videre med amming uansett ☺
Lykke til ☺TakkSpent på klipping av tungebånd i dag!
TakkLykke til ☺
Så bra☺TakkDet gikk veldig fint