Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Flere som bruker ammeskjold? Jeg gikk over til ammeskjold fordi hun ikke klarte å få skikkelig tak i brystvorten. Men det er jo så vondt å bruke ammeskjold, grue meg til hver amming flere som har det slik?
Jeg har ammet med skjold siden vi kom hjem fra sykehuset. Han er 1 mnd i dag Han nekter å ta brystet uten, bare rynker på nesen og stikker ut tungen, så han har nok ikke helt skjønt det ennå.. Men jeg har aldri fått vondt av å amme med skjold, hvilken type bruker du?
Vi er veldig fornøyde med MAM sine.. Har prøvd Avent sine også, men de bare spyttet han ut igjen
Jeg fikk også vondt av å bruke skjold i starten. Da brukte jeg medela. HS mente årsaken kunne være at de var for små, og etter jeg prøvde Avent sine (fikk ikke tak i Medela i større størrelse, de fins i hvert fall i tre forskjellige), har jeg ikke hatt noe vondt i det hele tatt.