Siden jeg bor i USA hvor alle er livredde for litt hud (virker det som) så må jeg vel krype til korset å se på Ammesjal eller lignende.
Noen som har erfaring?
Noen som har erfaring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siden jeg bor i USA hvor alle er livredde for litt hud (virker det som) så må jeg vel krype til korset å se på Ammesjal eller lignende.
Noen som har erfaring?
Hva er det de pakker inn i sjallet? Bilstolen?
ALdri sett det i virkeligheten, men det virker så tett?..hvordan får babyen nok luft?
Skjønner det kanskje ikke er noen vei utenom dette i USA. Jeg hadde valgt et tynt stort bomullskjerf å dekke til med. Men det der de har over bilstolene må jo være direkte farlig :O Ikke at jeg tror dere skal bruke det da, skjønner det bare var med på bildet for sjalet![]()
Skjønner det kanskje ikke er noen vei utenom dette i USA. Jeg hadde valgt et tynt stort bomullskjerf å dekke til med. Men det der de har over bilstolene må jo være direkte farlig :O Ikke at jeg tror dere skal bruke det da, skjønner det bare var med på bildet for sjalet![]()
Er det seriøst no-no å amme ute i offentligheten i USA??! Fy søren! Kjenner jeg blir skikkelig provosert!
Ser egentlig litt skummelt utJa de gjør visst det også![]()

Det visste ikke jeg heller.Ja... Kjempe rart egentlig :O
De amerikanerene jeg kjenner som har barn pumper seg faktisk og gir ungen morsmelk på flaske i steden for å bare amme (både hjemme og ute blant folk)Er det seriøst no-no å amme ute i offentligheten i USA??! Fy søren! Kjenner jeg blir skikkelig provosert!
Det hadde jeg nok aaaaldri orket! Synst det var pes nok med flaskestyret når vi måtte gi MME i 2-3 måneder sist gang 
De amerikanerene jeg kjenner som har barn pumper seg faktisk og gir ungen morsmelk på flaske i steden for å bare amme (både hjemme og ute blant folk)Det hadde jeg nok aaaaldri orket! Synst det var pes nok med flaskestyret når vi måtte gi MME i 2-3 måneder sist gang
![]()
Åå herregud.. at det er mulig. Trodde de var kommet litt lengre. Skal jeg noen gang til USA mens jeg ammer så skal jeg gjøre det overalt ute. Bare for å protestere![]()
Det visste ikke jeg heller.
Sånn btw. Jeg og mannen svippa innom filmen Knocked up som gikk på tv i helgen. Og der var hun dama så opptatt av å finne en "rett" gynekolog som skulle følge henne fra start til slutt i svangerskapet. Altså med under fødsel også.
Er det slik?
Eller fungerer sykehusene slik som her i Norge? -Dropp inn når du føder så hjelper vi deg![]()
Åå herregud.. at det er mulig. Trodde de var kommet litt lengre. Skal jeg noen gang til USA mens jeg ammer så skal jeg gjøre det overalt ute. Bare for å protestere![]()