"Ammerevmatisme"....

En tråd i 'Mars 2016' startet av Lykkeønske, 30 Sep 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lykkeønske Forelsket i forumet

Au og au! Er det en del som sliter med noe sånt her inne? Ingen eg nevner dette for virker som har hørt om dette, så begynner å lure på ka det egentlig er...
    Eg syns bare det blir verre og verre! Har problem med å løfte han opp om natta...

2. Nienna. Forumet er livet Marslykke 2016

Har hørt om det, men kjenner ikke til det. Høres veldig plagsomt ut. Har du kontaktet en ammehjelper? De har sikkert gode tips og råd :)

3. Dilldall_ Forumet er livet Marsipanene 2019 Marslykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Jeg har veldig vondt i ledd, spesielt i beina om morgenen og hvis jeg ikke beveger meg så mye, men hos meg er det pga mangel på D-vitamin. Har du sjekket vitaminstatus? :)

4. J87 Gift med forumet Marslykke 2016 Junilykke2018

Sånn er jeg og! Gjør kjempe vondt å gå ut av senga på morgenen! Og knærne knirker:eek: Må sjekke vitaminstatus, takk for tips!

• Liker Liker x 1
  5. Bkno2932372 Flørter med forumet

Jepp! Kjenner det godt i ankler og føtter!!

6. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Nei, uff det hørtes vondt ut! Tror ikke jeg har hørt om det en gang jeg :/ God bedring! Er det noe som vil gå over etter endt amming?

7. Lego Forumet er livet Marslykke 2016

Hadde veldig vondt i beina i begynnelsen, særlig om morgenen.. Men nå etter sommeren har jeg heldigvis ikke merket noe til det. Var sånn at jeg var redd for om beina kom til å svikte noen ganger :confused:

8. Dilldall_ Forumet er livet Marsipanene 2019 Marslykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Kan jo høres ut som vit d hos deg og da, hvis det ble bedre over sommeren? Sjekk opp hvis det blir værre igjen nå med mindre sol kanskje ;) :)

9. Devine84 Gift med forumet Marslykke 2016

Hade ont i fingrar och ben förut..Gick bort i fingrarna men har ibland ont i fötterna när jag inte har rört på mig en stund

10. Lego Forumet er livet Marslykke 2016

Tar til meg innspillet, tenkte selv det kom av at vi ammer mindre og har innført mat..

• Liker Liker x 1
  11. Lykkeønske Forelsket i forumet

Har ikkje gjort det nei, så kanskje eg skal prøve det :)

12. Lykkeønske Forelsket i forumet

Har ikkje sjekka det, men har aldri vært så mykje ute i sola som siste halve året, så kan liksom ikkje tenke meg det...

• Liker Liker x 1
  13. Lykkeønske Forelsket i forumet

Håper inderlig det, men som sagt så er det ingen som kan komme med ei god forklaring på dem akutte vondten...

Del denne siden