"Ammerevmatisme"....

Lykkeønske

Forelsket i forumet
Au og au! Er det en del som sliter med noe sånt her inne? Ingen eg nevner dette for virker som har hørt om dette, så begynner å lure på ka det egentlig er...
Eg syns bare det blir verre og verre! Har problem med å løfte han opp om natta...
 
Har hørt om det, men kjenner ikke til det. Høres veldig plagsomt ut. Har du kontaktet en ammehjelper? De har sikkert gode tips og råd :)
 
Au og au! Er det en del som sliter med noe sånt her inne? Ingen eg nevner dette for virker som har hørt om dette, så begynner å lure på ka det egentlig er...
Eg syns bare det blir verre og verre! Har problem med å løfte han opp om natta...
Jeg har veldig vondt i ledd, spesielt i beina om morgenen og hvis jeg ikke beveger meg så mye, men hos meg er det pga mangel på D-vitamin. Har du sjekket vitaminstatus? :)
 
Jeg har veldig vondt i ledd, spesielt i beina om morgenen og hvis jeg ikke beveger meg så mye, men hos meg er det pga mangel på D-vitamin. Har du sjekket vitaminstatus? :)
Sånn er jeg og! Gjør kjempe vondt å gå ut av senga på morgenen! Og knærne knirker:eek: Må sjekke vitaminstatus, takk for tips!
 
Nei, uff det hørtes vondt ut! Tror ikke jeg har hørt om det en gang jeg :/ God bedring! Er det noe som vil gå over etter endt amming?
 
Hadde veldig vondt i beina i begynnelsen, særlig om morgenen.. Men nå etter sommeren har jeg heldigvis ikke merket noe til det. Var sånn at jeg var redd for om beina kom til å svikte noen ganger :confused:
 
Hadde veldig vondt i beina i begynnelsen, særlig om morgenen.. Men nå etter sommeren har jeg heldigvis ikke merket noe til det. Var sånn at jeg var redd for om beina kom til å svikte noen ganger :confused:
Kan jo høres ut som vit d hos deg og da, hvis det ble bedre over sommeren? Sjekk opp hvis det blir værre igjen nå med mindre sol kanskje ;) :)
 
Hade ont i fingrar och ben förut..Gick bort i fingrarna men har ibland ont i fötterna när jag inte har rört på mig en stund
 
Jeg har veldig vondt i ledd, spesielt i beina om morgenen og hvis jeg ikke beveger meg så mye, men hos meg er det pga mangel på D-vitamin. Har du sjekket vitaminstatus? :)
Har ikkje sjekka det, men har aldri vært så mykje ute i sola som siste halve året, så kan liksom ikkje tenke meg det...
 
Back
Topp