Ammer - fått mensen?

Beamalen

Betatt av forumet
Oktoberskattene 2015
Noen som har fått tilbake mensen av dere som ammer?

Tror titt å ofte at NÅ kommer'n, men neida. Så kan fint holde seg vekke til etter sommeren! :)
 
Nei! Ikke enda.. Kan godt komme nå synes jeg, så kroppen kommer i gjenge. Tenker også på en baby til om ikke så aaaltfor mange mnd, og er greit å komme i rute først!
 
Jeg vil gjerne ha mensen tilbake! Har lyst på to tette og det er jo ikke sikkert det går på første forsøk denne gangen. Skal gifte oss i sept, men rekker ikke få såååå stor mage uansett. Føler støtt og stadig den kommer, men hittil ingen ting.
 
Jeg vil gjerne ha mensen tilbake! Har lyst på to tette og det er jo ikke sikkert det går på første forsøk denne gangen. Skal gifte oss i sept, men rekker ikke få såååå stor mage uansett. Føler støtt og stadig den kommer, men hittil ingen ting.
Samme tenker jeg, og typisk nok tar det lenger tid å få igjen mensen denne gangen enn sist...
 
Jeg fikk 17 mai av alle dager:) hadde glemt hvor kjipt det er...altså etter 7 mnd
 
Fikk i mars, men ikke hatt den siden. Håper den holder seg borte i sommer
 
Jippi!! Etter at minsten har vært kjip på melkedrikkinga en periode har det gitt resultater og jeg er igjen fertil :p

Har feiret med å kjøpe et nytt mensbeger :D
 
Jeg fikk mensen igjen i april og har ikke hatt den igjen siden da. Håper den uteblir en god stund til :)
 
Flere som har fått en helt voldsom mens i fh til tidligere? Blødde gjennom tampong og bind på null komma svisj.. kommer nesten ikke til å tørre å være hjemmefra i de første dagene med slik strøm,.:-(
 
Permisjonen min var slutt på fredag og i det jeg gikk inn døren på jobb kom mensen også. Nesten litt artig, selv om den godt kunne holdt seg unna en god stund til.
 
Jepp, da kom den her også! Etter 9 mnd denne gangen... Det som skulle til var litt mindre orden på ammingen :)
 
Jepp, da kom den her også! Etter 9 mnd denne gangen... Det som skulle til var litt mindre orden på ammingen :)

Samme her! Skvatt skikkelig til når den kom. Hadde ingen følelse på at den skulle melde seg. Hehe. Føles nesten som første gang, da det er så lenge siden. Haha. Litt godt at kroppen er igang igjen :)
 
Alle dere som har fått mensen igjen; bruker dere ikke hormonell prevensjon? I så fall hva bruker dere? Selv bruker jeg cerazette og har ikke sett noe til mensen siden den lille blødningen da jeg startet på pillen 12 uker etter fødsel:)
 
Ingen hormonell prevensjon her nei :) Satser på en til om et par mnd, og ingen krise før heller. Vil ikke bruke hormoner heller da :)
 
Jeg bruker ingenting pga jeg vil bli gravid igjen. Ville ikke gjort det heller...mannen får kutte tråden når vi har fått de vil skal :)

Vi har brukt kondom frem til nå da vi ikke har ønsket to såååå tette! Nå er det greit om jeg blir gravid :)
 
Back
Topp