Det er så dårlig gjort at de ikke gor ordentlig oppfølging og "undervisning" når amming er så viktig. Jeg er jo helt fersk, hva vet vel jeg om amming, bortsett fra at puppen skal i munnen jeg kjøpte brystskjold dagen etter at jeg kom hjem, det hjalp veldig, og nå er de nesten bra igjen! Nå må jeg bare venne han av dem. Det skal nok gå fint (håper jeg). Purelan følte jeg ikke hjalp så mye, men det var sikkert fordi jeg var så sår at jeg ikke så noe håp hehe. Ble bare verre og verre.
Jaa, jeg var helt fortvila, følte de var litt stressa og ville bare stappe puppen kjappest mulig inn i munnen hennes uten å prøve å forklare og vise hvordan det skulle være og hvilke stillinger man kunne bruke og hvordan. Herregud så sår jeg var og så vondt det var :/ tenkte faktisk å prøve skjold som siste utveg, men da ble det plutselig bra så bra at de hjelper deg!! Unner ingen den smerten altså, fy flate... Eneste jeg sliter med nå, er en sint bebi på kveldstid fra rundt 21 til 24. Sint på puppen, spenner kroppen og nekter å suge tross sult. Tror det kommer litt lite og litt seint denne kveldsmelken. Uff, sliiiiiiten