Ammer du enda?

Takk for svar. :) jeg føler egentlig at jeg bør slutte å amme snart, og d gruer jeg meg til fordi jeg trur lillemor kommer til å takle d dårlig :
Hva mener du egentlig med at du "bør" slutte? :) Er vel bare opp til deg om du ønsker å fortsette eller ikke? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
I natt så telte jeg, har innbilt meg at det kun er 3-4 ganger. 11 ganger fra 22.30-5. Da tok jeg han over i min seng. Han spiser egentlig ikke så ofte, bruker meg som tutt for å sovne igjen. Vil ikke ha tutt. Hvis noen har tips til hvordan jeg skal få han av denne uvanen så tar jeg gjerne imot.
Shitt! Det var mye. Har ingen tips dessverre :)
 
Hva mener du egentlig med at du "bør" slutte? :) Er vel bare opp til deg om du ønsker å fortsette eller ikke? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Føler at hun er så stor nå at jeg skjemmes litt.. men koser meg jo...
 
Ammer fremdeles. En gang om natten, morgen, og kveld. Av og til midt på dagen og. Vi koser oss :) Ammet storebror til han var 15 mnd, sa sluttet jeg pga medisiner. Hadde planer om å amme ham til 18 mnd. Denne gangen har jeg ingen spesiell plan på hvor lenge jeg skal amme ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg ammer ham enda.
Morgen og kveld.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Nei drit i å tenk sånn da! Fullstendig naturlig å amme fortsatt! :) Amm så lenge du syns det er koselig :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja det er jo egentlig det! Jeg syns jo ikke ho er stor i d hele tatt, men folk som ikke har baby sjøl syns jo sikkert det. Nei gudene vet hva jeg egentlig tenker om saken. . Av og til er jeg drit lei, men ofte koser jeg meg jo veldig.
 
Lille min vil ikke ha pupp lenger, han bare dytter bort eller biter (som oftest biter). Men må jeg gi erstatning siden han ikke får pupp? Han er 10,5 mnd

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Jeg ammer på kvelden, natta og tidlig på morgen før jobb.


Tobarnsmamma i januar 2015<3
 
Ja det er jo egentlig det! Jeg syns jo ikke ho er stor i d hele tatt, men folk som ikke har baby sjøl syns jo sikkert det. Nei gudene vet hva jeg egentlig tenker om saken. . Av og til er jeg drit lei, men ofte koser jeg meg jo veldig.
Sier det samme som deg.
 
Nå trur jeg min amme karriere er over. På natta må a ha flaske, og hu bare blåser på puppen. :p
 
Det skulle jeg ønske her også, at han ikke ville mer av seg selv.

Får håpe det skjer da.. Jeg for min del syns det er litt trist.. Jeg føler meg jo fortsatt ikke helt ferdig med denna ammingen, men nå har jeg jo ikke noe annet valg.. :)
 
Kjenner at jeg er veldig klar for å gjøre oss ferdig. Men lille koser seg så veldig med amminga både på morgenen og på kvelden:) Så her blir det nok ikke til at han slutter frivillig;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, endel, ca 4 x pr natt og 3-4 x om dagen. Var mindre en liten stund men nå er det mye igjen . Han drikker lite, vil ikke en hel flaske med melk, kun små mengder ved måltid. Hadde egentlig tenkt å slutte snart men ser dårlig ut. Han legger seg med når jeg holder han for han vil ha. Så lenge han drikker lite så fortsetter vi. Kunne tenkt meg at det var slutt på natta da, virkelig altså, er slitsomt !
Føler med deg! Ammer flere ganger om natta jeg også. Hun er ikke interessert i puppen om dagen, men om kvelden/ natta er det kun det som gjelder. Hun spytter ut smokken og vrir seg unna. Skal ha pupp!


Tobarnsmamma i januar 2015<3
 
Back
Topp