Ammer du enda?

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Gjør du?
Isåfall, hvor mye ammer du?
Tenker du å holde på lenge, eller begynner du å bli lei?
 
Jeg har slutta.. :) Amma bare på morgenen de siste månedene, og så slutta jeg helt samme uka som snuppa ble ett år. Kunne ammet lenger om hun ikke bet.. :p (veit at det ikke var det du spurte etter, men jeg kjeder meg og da svarer jeg her også! :p )

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ammer enda.
Ammer kveld ( før leggetid), tidlig morgen og av og til en gang midt på dagen.
Snuppa her tar ikke flaske (har begynt å drikke fra sånn "sugerørflaske"), og drikker ikke mme.. ho bare spytter det ut. Så kommer til å fortsette amminga frem til vanlig melk kan introduseres og ho drikker greie mengder med det :)
Synes det er litt koselig jeg- og er ikke lei.. Vet at dette mest sannsynlig er siste gang jeg ammer en baby- og kommer til å fortsette litt til :)
 
Fullammer:p skulle ønske hun spiste litt mer annen mat slik at jeg var litt friere og hun kanskje søv litt lengre. Men det kommer:) prøver å kose meg med det, er jo lenge til neste gang:)


❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️
 
Ja, endel, ca 4 x pr natt og 3-4 x om dagen. Var mindre en liten stund men nå er det mye igjen . Han drikker lite, vil ikke en hel flaske med melk, kun små mengder ved måltid. Hadde egentlig tenkt å slutte snart men ser dårlig ut. Han legger seg med når jeg holder han for han vil ha. Så lenge han drikker lite så fortsetter vi. Kunne tenkt meg at det var slutt på natta da, virkelig altså, er slitsomt !
 
Holder på å trappe ned av eget ønske, men ammer fortsatt. Målet er å slutte helt ila. juni siden jeg skal bort 4 dager i slutten av juni. Da er det greit at det har vært en nedtrapping så det ikke blir bråslutt. Det er ikke godt verken for meg eller han.
 
Ja ammer fortsatt.
Og er egentlig dritt lei! Men tenker holde ut til vi er hjemme fra ferie. Kjekt å bare kan dra fram puppen på flyet. :)
Ammer vell 1 gang på "natta" i 4 tia. Så for å dra ut tia på morran i halv 6 tia.
Også 1-2 ganger før 12 og 2-3 etter. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nej:) hu slutt av seg selv:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, vi gjør vist det. ;) kuttet helt på dagen da. Men morraen og natta ammer vi.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja,her ammes det fortsatt mye.. Både på dag og natt,vi er sikkert oppe i hvertfall 8-9 ganger iløpet av døgnet.. Jeg syntes det er kos fortsatt,det er di eneste gangene han er rolig og vil kose:)
 
Koselig å se at så mange enda ammer! Jeg ammer enda, men har i det siste følt meg litt dum og rar som fortsatt ammet så fint 0 se at d ikke bare er jeg som ikke har sluttet :) . koser meg fortsatt med ammingen.

Så nå er d mest kveld, natt, og morgen jeg ammer. Også en gang om dagen kanskje. Men d er litt opp og ned. Noen dager er d mere, andre dager mindre.
I d siste har ho begynte å bite tak i puppen og draaa. Ho har ingen tenner, men fy f så vondt!! :p

Dessuten er jeg litt redd for hvordan puppene kommer til å se ut når ammingen er over. :'D
 
Ikke føl deg dum, men vet hva du mener. Jeg setter meg ikke ned lengre på kjøpe sentre feks og ammer. For det første så er han ikke avhenig av det og for det andre så ser han litt stor ut til det.
 
Nei, slutta av seg selv når hun var 6 mnd. Men skulle faktisk ønske hun ikke hadde sluttet, det hadde vært en smule enklere.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Jeg ammer :) litt lei av at hun fortsatt våkner på natta for å få pupp, men prøver å venne av det:) Ellers er det mest på morran og kvelden før leggetid her også:) Syns det er kos både jeg og hun så har tenkt å holde på til hun er året ihvertfall om hun fortsatt er interessert:) Filip amma jeg til han nesten fylte 2! Det synes jeg virker lenge nå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har han også slutta av seg selv, da han var 10 mnd. Tenkte å fortsette i alle fall til han var året, men er jo greit å være litt friere og.
 
Nettopp ferdig med amming :) Kosa oss masse hele veien, men han har gradvis trappet ned. Nå vil han ikke ha ;) Så ble 11 mnd totalt :D
 
Takk for svar. :) jeg føler egentlig at jeg bør slutte å amme snart, og d gruer jeg meg til fordi jeg trur lillemor kommer til å takle d dårlig :
 
I natt så telte jeg, har innbilt meg at det kun er 3-4 ganger. 11 ganger fra 22.30-5. Da tok jeg han over i min seng. Han spiser egentlig ikke så ofte, bruker meg som tutt for å sovne igjen. Vil ikke ha tutt. Hvis noen har tips til hvordan jeg skal få han av denne uvanen så tar jeg gjerne imot.
 
Back
Topp