Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ikke en naturlig slutt her heller, men det hjalp at jeg er borte et døgn i ny og ne. Hun her kunne nok henge i puppen hele døgnet, men jeg syns det holdt når hun begynte å diktere meg og hvordan jeg skulle sitte fordi hun ville ha pupp mens hun så på barnetv.. haha. Uansett så har det vært utelukkende positivt å slutte her. Eneste gangen jeg savner det er når hun får raserianfall... det gikk det mye raskere over med pupp. Men det er vel greit å lære seg å kontrollere følelser uten mat også.Her kuttet vi nattamming da han var 13mnd. Sover mye bedre nå, til og med hele natten noen ganger Ammer morgen og kveld, men ikke helt bestemt meg for hvor lenge jeg skal holde på. Hadde håpet at det ble en naturlig slutt, men han her tror jeg egentlig ikke hadde sagt neitakk til pupp døgnet rundt Blir nok stopp innen 2år ihvertfall.
Ammer masse når jeg er hjemme, men hun klarer seg helt fint uten melk når jeg er på jobb. Jeg kommer til å fortsette ammingen lenge.
Var ikke en naturlig slutt her heller, men det hjalp at jeg er borte et døgn i ny og ne. Hun her kunne nok henge i puppen hele døgnet, men jeg syns det holdt når hun begynte å diktere meg og hvordan jeg skulle sitte fordi hun ville ha pupp mens hun så på barnetv.. haha. Uansett så har det vært utelukkende positivt å slutte her. Eneste gangen jeg savner det er når hun får raserianfall... det gikk det mye raskere over med pupp. Men det er vel greit å lære seg å kontrollere følelser uten mat også.
Nei, jeg kunne pumpet, men jeg gjør det ikke. Har håndmelket ut litt et par ganger når det har vært for ille. Jeg fikk litt strev med tette melkeganger en gang etter jobb, men ellers har det faktisk gått helt fint. Bråker litt når jeg kommer hjem om kvelden, slik at hun våkner og spiser da.Pumper du når du er på jobb da eller? Kunne egentlig ammet mer ellers, men er så møkkalei tette melkeganger og brystbetennelse. Vanskelig å finne tid til pumping på jobb.