Ammepute

Slet med amminga før jeg fikk i ammepute sist.. Ble sååå mye lettere å konsentrere seg om amminga enn å tenke på hvordan jeg skulle holde i og at jeg ble sliten i armer og skuldre... Har store pupper å så var lettere å plassere hodet rett... Anbefales av meg iallefall

Jeg har fått en Tvilling-ammepute hos ei venninne som vi skal prøve oss med. Hun sa at de ikke fikk brukt den så lenge, og egentlig hadde hun ikke hatt bruk for den. Men det kan jo hende jeg finner nytten i den :)

Jeg har kjøpt ammepute, men den var på salg så jeg tenkte at jeg tok den med også er det ikke så veldig krise om jeg ikke bruker den :happy:

Takk for alle svar :D ble ikke så mye klokere men får tenke på det :) det har jo gått bra før :)
Å skal heller etter å ha lest en artikkel legge gullet til puppen myye de første dagene å håper da at jeg faktisk klarer å få opp produksjonen :)

Prøvde ammepute et par ganger sist. Var helt unødvendig syns jeg. Brukte enten pyntepute fra sofaen eller puta mi fra soverommet hjemme

Hihi, jeg har 2 ammeputer og begge har vært i flittig bruk siden uke 12:-) Sniker fra desember altså.. Den ene har jeg arvet, og har den i sofaen siden jeg ikke klarer å lene meg bakover pga vondt haleben. Den gjør at jeg kan sitte godt i sofaen:-) Den andre puten er en Dreamgenii gravid-\ammepute, kjøpt brukt, er fast i senga. Jeg får veldig vondt i ryggen av å sove på rygg (noe jeg elsker!), puta gjør at jeg ikke klarer å rulle meg fra sideleie i søvne. Er i uke 23 nå, og bruker begge putene hver dag:-)

Har jeg aldri hatt faktisk :p har klart meg uten har ikke vert noe problem. Men tenker litt på det.

Dere som har syntes dere den er nødvendig? :)
Er det lettere å amme med den?
Jeg synes det var lettere :) var helt avhengig av den :p ! Skal ikke amme denne gang, men kjøper ny ammepute selvom (den gamle er ødelagt). Synes de er kjekke å ha! Men finnes nok noen som er bedre enn andre,

Jeg fikk BBhugme i dag, som fungerer som gravid- og ammepute. Virker fantastisk! Endelig kan jeg finne noen behagelige stillinger også :)

Back
Topp