Ammepute

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Har jeg aldri hatt faktisk :p har klart meg uten har ikke vert noe problem. Men tenker litt på det.

Dere som har syntes dere den er nødvendig? :)
Er det lettere å amme med den?

Jeg likte min godt, men ammet jo ofte uten å så ikke livsnødviktig liksom...og ammet en del liggende.

56611_11853.jpg
Denne jeg har.

Liker å bruke ammepute. Det sparer armene.:)
Jeg har kjøpt en pent brukt Doomoo til 100,-.:)

Synes ammeputa var fantastisk sist.Har bbhugme puta nå, så skal nok bruke den som ammepute også :) hadde doomoo sist.

Hadde en arvet sist, sånn veldig enkel. Ammet bare i fem uker så har ikke lang erfaring:P men tenker det kan være godt å bruke:) jm sa iallfall at man ikke måtte sitte å anstrenge armene man holder med for da holder man igjen melka. Men kan jo bygge med puter og da:)

Hadde en arvet sist, sånn veldig enkel. Ammet bare i fem uker så har ikke lang erfaring:P men tenker det kan være godt å bruke:) jm sa iallfall at man ikke måtte sitte å anstrenge armene man holder med for da holder man igjen melka. Men kan jo bygge med puter og da:)
Det er det jeg tenker litt på :)

Jeg har slitt med amming hver gang . Å lurer derfor på om set kan være verdt å prøve en sånn pute :) for jeg vill så gjerne amme lengst mulig :)

Det er det jeg tenker litt på :)

Jeg har slitt med amming hver gang . Å lurer derfor på om set kan være verdt å prøve en sånn pute :) for jeg vill så gjerne amme lengst mulig :)
Ja ikke sant:) kan være en tanke å iallfall bygge godt under babyen så du slipper å holde han. Håper jeg og kan det, var fryktelig trøblete sist så jeg hååååper ting går lettere nå.

Jeg har ammepute, men fikk aldri til å bruke den :/ la noen andre puter under albuen så jeg fikk hvilt armen, det funka :)

Jeg har hatt ammepute til alle. Kjøpte ei ny nå, siden jeg gav bort den forrige. Synes det er veldig behagelig med ammepute. De er passe store og tjukke, så man slipper å balle sammen ei anna pute for å få passende høyde :) veldig viktig å sitte godt og være avslappet i skuldrene og armene mens man ammer. Hvis ikke kan man få vondt etter hvert..

Sist hadde jeg en ammepute, men synes det var noe styr å bruke den :P Kvittet meg med den fort, og kommer ikke til å kjøpe en nå. Brukte bare en liten vanlig pute for å avlaste armene ;)

Her forsvant ammeputen fort... Syntes det bare ble så klossete å bruke den... Fant gode sitte stillinger eller armlenere på sofa eller stoler... Brukte den heller som støtte til rygg og til hode :)

Back
Topp