Ammepute

Ponyta

Elsker forumet
Skal dere bruke det? Jeg har på følelsen at det vil hjelpe meg veldig, så her skal det kjøpes! Har noen tips til hvilken som er den BESTE? vurderer den Cozyfix

Her har jeg alt invistert i ammepute...kjøpte den brukt, men vet den er kjøpt på babyshop. Det hjalp iallfall meg veeeeldig mye med førstemann, siden jeg ammet han til han var 5mnd. Vesla fikk jeg bare amme til hu var nesten 2mnd, men var uansett godt å ha da å. :)

Skjønner ikke hvordan folk klarer seg uten jeg..
Jeg hadde en oppblåsbar faktisk, fra boots. Syns den var veldig grei for da slapp jeg å dandere så mye.
Men vurderer å kjøpe en ekstra denne gangen,sånn saccosekk type.

Skal ha ammepute ja, vet ikke merke, men tenkte også slik saccosekk opplegg..

Det var en av de føste tingene jeg har kjøpt for den lille, faktisk :) Bruker den selv nå, i sengen for beinstøtte. Klarer ikke å sove uten den. Har en sånn Lego-pute fra Lekmer.no, fornøyd med den.

Jeg lurer på om jeg skal ha det, men begge søstrene mine ammet i over ett år og ingen av dem hadde sånn pute, så jeg tror jeg ser det an om behovet melder seg :-)

Jeg ammet mine i 14 og 20 mnd, brukte ikke ammepute med noen av dem, da jeg bare syns den var i veien ! Fikk lagt dem bedre til rette uten syns jeg :) Hadde alikevel en, brukte den til støtte for armen på den siden jeg ammet! Blir fort tungt å holde den oppe:)

Fikk ikke helt til den ammeputa , likte bedre ei stor pute.

Nah. Hadde null behov for det med snuppa. De tre mnd jeg fikk amma så brukte jeg ei soffapute til støtte innimellom om jeg trengte det. Om jeg kjøper nå så blir det Isåfall en sykt billig brukt en.

Brukte det ikke til de to første. Men skal ha nå, siden jeg kan føle at behovet kan være der med to stykker..

Sent from my HTC One V using BV Forum

Jeg hadde cosyfix, tror jeg, den som festes med en klips bak ryggen.. Var fantastisk helt i starten, men etterhvert trengte jeg den ikke. Har den fortsatt, men tror jeg kjøper en vanlig en og, så har jeg en i hver etasje.

Jeg hadde cosyfix, tror jeg, den som festes med en klips bak ryggen.. Var fantastisk helt i starten, men etterhvert trengte jeg den ikke. Har den fortsatt, men tror jeg kjøper en vanlig en og, så har jeg en i hver etasje.
hvorfor trengte du den ikke mer? Hvor lenge brukte du den?

hvorfor trengte du den ikke mer? Hvor lenge brukte du den?
Jeg fikk dreisen på ammingen etterhvert og han ble liksom for stor for puta etter en stund.. Men den var verdt pengene bare fordi ammingen var så vanskelig i starten. Brukte den daglig i minst tre måneder.

Skal overta en etter ei venninne, tror jeg må hente den snart så jeg kan sove bedre om nettene også ;)

Jeg har kjøpt Doomoo ammepute. Nå bruker jeg den i sengen, og den er bare heeelt fantastisk. Tror den blir god å ha når det skal ammes:) Gleder meg til å ta den i bruk:)

Jeg fikk dreisen på ammingen etterhvert og han ble liksom for stor for puta etter en stund.. Men den var verdt pengene bare fordi ammingen var så vanskelig i starten. Brukte den daglig i minst tre måneder.
3 måneder er jo bra! Da syns jeg den er vel verdt pengene hvis jeg får brukt den:) takk for tips

Jeg har cozyfix og jeg brukte den i alle fall så lenge jeg ammet om natten. Sovnet ofte, så da lå snuppa trygt oppå den :) I tillegg var jenta mi så lita da hun ble født at andre puter ikke fungerte (hun falt på en måte ned mellom). Jeg brukte den også av og til under måltider. Da ammet jeg ikke, men hun var veldig glad i kroppskontakt og da kunne hun ligge inntil meg, samtidig som jeg fikk spise varm middag ;)

Jeg kommer til å bruke den denne gangen også, så jeg vil si det er vel verdt pengene! :)

Skjønner ikke hvordan folk klarer seg uten jeg..
Jeg hadde en oppblåsbar faktisk, fra boots. Syns den var veldig grei for da slapp jeg å dandere så mye.
Men vurderer å kjøpe en ekstra denne gangen,sånn saccosekk type.

Jeg har 3 barn og aldri brukt ammepute :D

Mine var glupske og spiste på under 10 min, så hadde ikke noe problem med å holde de. De var også store de barna mine.

Back
Topp