Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvorfor trengte du den ikke mer? Hvor lenge brukte du den?Jeg hadde cosyfix, tror jeg, den som festes med en klips bak ryggen.. Var fantastisk helt i starten, men etterhvert trengte jeg den ikke. Har den fortsatt, men tror jeg kjøper en vanlig en og, så har jeg en i hver etasje.
Jeg fikk dreisen på ammingen etterhvert og han ble liksom for stor for puta etter en stund.. Men den var verdt pengene bare fordi ammingen var så vanskelig i starten. Brukte den daglig i minst tre måneder.hvorfor trengte du den ikke mer? Hvor lenge brukte du den?
3 måneder er jo bra! Da syns jeg den er vel verdt pengene hvis jeg får brukt denJeg fikk dreisen på ammingen etterhvert og han ble liksom for stor for puta etter en stund.. Men den var verdt pengene bare fordi ammingen var så vanskelig i starten. Brukte den daglig i minst tre måneder.
Skjønner ikke hvordan folk klarer seg uten jeg..
Jeg hadde en oppblåsbar faktisk, fra boots. Syns den var veldig grei for da slapp jeg å dandere så mye.
Men vurderer å kjøpe en ekstra denne gangen,sånn saccosekk type.