AMMEPUTE!!!! <3

mamma_mia_93

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jenter! Skaff dere en ammepute NÅ :D

Jeg kjøpte meg en for ett par dager siden og etter det har den blitt min faste følgesvenn. Å sove om nettene har blitt en drøm, jeg sover så innmari godt at jeg ikke har ord. Og i sofaen er den super å bruke til alle de rare stillingene man finner på å sitte/ligge i. Jeg tror faktisk at jeg kommer til å ta den med på jobb snart, om jeg tørr :p

Av alle ting jeg har kjøpt i mitt liv, som f.eks: mobil, klær, møbler, osv osv... Så er ammeputa det beste kjøpet. Helt fantastisk <3

Hvordan ammepute har du kjøpt? Fikk en av svigerinna mi, men kan ikke være lik for ser ikke for meg at den jeg har er spesielt god å gå i seng med :p

<3 VinterPrinsesse <3

Hvordan ammepute har du kjøpt? Fikk en av svigerinna mi, men kan ikke være lik for ser ikke for meg at den jeg har er spesielt god å gå i seng med :p

<3 VinterPrinsesse <3
Kjøpte en lite brukt Baby Dan ammepute til 100 kr :D Den er stor, men ikke sånn mega lang liksom. Passer fra hodet mitt til mellom lårene f.eks.
Inni puta er det sånn saco-sekk kuler. Stabil, men allikevel myk å ligge på/med :D I'm in løøøøv <3

Høres deilig ut! Ammepute skal jeg ha til ammingen uansett, så hvorfor ikke kjøpe en nå :)

Jeg vurderer å kjøpe doomoo sin ammepute. Har bekkenlåsning (pga feilbelastning etter korsbåndskade for 9 år siden), så er avhengig av pute mellom beina. Men finner liksom uansett ingen god stilling.
Like så greit å kjøpe nå ja. Så får en mer for pengene:-)

Har også tenkt på å kjøpe..! Eller lage selv.. Men synes doomo sin store er fin..! Men akk så dyr :o

Mamma for første gang i des/jan <3

Har også tenkt på å kjøpe..! Eller lage selv.. Men synes doomo sin store er fin..! Men akk så dyr :o

Mamma for første gang i des/jan <3

Har også kikket på den. Usikker på om jeg vil ha M eller L. L seg veldig lang ut, tenker når den skal brukes til amming, om den ligger inntil magen når den er så lang :p men ser suuper ut ift søvn nå i graviditeten

Jente 2010 & 2012 <3

Kan du legge ut bilde av det?
Her er bilde :)

Jeg synes å se at min er like stor som doomoo ettersom jeg kan ligge som dem på bildene :p Så man må ikke bruke flere tusen kroner på en ammepute. Jeg brukte jo bare 100 kr på min :)

Vedlegg

• 1407653586943.jpg
    1407653586943.jpg
    44,7 KB · Visninger: 40
  • 1407653597641.jpg
    1407653597641.jpg
    53,2 KB · Visninger: 42
Santsant..får vel søke litt rundt på nettet..men sikkert greit å ha litt størrelse på den iallefall :)

Back
Topp