Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde også overproduksjon av melk sist, et tips er å intervallamme om du får for mye melk (Google, så skjønner du hva det er [emoji4]). Om man pumper i tillegg vil produksjonen bare øke enda mer!Jeg har kjøpt medela swing dobbel pumpe, har ikke prøvd den. Har allerede en god del råmelk så tipper jeg får like mye melk som mamma. Og da vil jeg trenge den ganske fort. Hun hadde ekstremt mye melk. Så redd det blir likt her.
Jeg hadde også overproduksjon av melk sist, et tips er å intervallamme om du får for mye melk (Google, så skjønner du hva det er [emoji4]). Om man pumper i tillegg vil produksjonen bare øke enda mer!
Har du snakka med jm om brystvortene dine og hva det kan innebære ved amming?Hm, jeg har skjøvet dette litt foran meg bare egentlig, men burde kanskje gå til innkjøp av noe sånt jeg og.
Jeg har sjenerte/flate/innovervendte brystvorter, og vet ikke helt om det har noe betydning for pumping? Er det noen typer som passer bedre for sånne tilfeller?
Nope, ikke vært tema ennå, det kommer på en senere kontrollHar du snakka med jm om brystvortene dine og hva det kan innebære ved amming?
Jeg har samme problem, og ammingen gikk i dass sist (grunnet mange andre ting også). Har tenkt å snakke med jm om dette neste gang. Vet noen bruker pumpe på forhånd for å forme brystvortene.Hm, jeg har skjøvet dette litt foran meg bare egentlig, men burde kanskje gå til innkjøp av noe sånt jeg og.
Jeg har sjenerte/flate/innovervendte brystvorter, og vet ikke helt om det har noe betydning for pumping? Er det noen typer som passer bedre for sånne tilfeller?
Fikk du pumpa greit selv om du ikke fikk amma?Jeg har samme problem, og ammingen gikk i dass sist (grunnet mange andre ting også). Har tenkt å snakke med jm om dette neste gang. Vet noen bruker pumpe på forhånd for å forme brystvortene.
Jeg kommer til å kjøpe medela dobbel swing.
Fikk du pumpa greit selv om du ikke fikk amma?
Jeg har tidligere, før jeg ble gravid, brukt sånn niplette, men det skjønte jeg ikke ble anbefalt i graviditeten, ihvertfall ikke mot slutten.
Grunnen til at eg spør er at det finns noe du kan kjøpe på apoteket som kan hjelpe de ut, men de må begynne å brukes en stund før fødsel for at det skal ha effektNope, ikke vært tema ennå, det kommer på en senere kontrollJeg vet godt det kan være en stor utfordring og at det kan gå helt fint, tar det som det kommer
![]()
Men uavhengig av hvordan amming går kan det kan være behov for pumping tenker jeg![]()