Frk.MammaMor
Elsker forumet
Kleo79 skrev:Frk.MammaMor skrev:Kleo79 skrev:©Smartass skrev:Jeg vet at flertallet her inne mener at mme er likestilt med mm, men jeg må bare spørre. Du vurderer å slutte med amming fordi det er slitsomt? Har noen fortalt deg at det er lett? Ja, det er pes å amme til tider. Det er økedøgn, brystbetennelse, sår og blødninger osv osv. Og så? Er det meningen at det skal være superlett? Er ikke noe trøbbel verdt det for barnets skyld?Kleo79 skrev:
Ikke alltid :) En evt neste gang tror jeg ikke at jeg gidder å prøve engang.
Deg om det. Jeg syns det er et feigt valg, men det er min mening.
Kan jg spørre deg om noe?..Hadde du en toåringen samtidig mens du amma ?? Ellers blir det vanskelig for deg å se for jeg åssen jeg har det
Nei, men jeg har det om 3 mnd. Ei som ikke er 2 år ennå engang. Og jeg kommer ikke til å gi opp fordi det blir slitsomt. Hvis jeg ikke har nok melk, så vil jeg spe på med mme. Ellers skal det ekstremt mye til før jeg gir opp. At jeg blir sliten om kvelden, er ikke grunn god nok for meg. Men så er jeg også innstilt på at det vil bli slitsomt. Vi forbereder oss på det mentalt, for vi har ei kravstor datter fra før av. Hvis du velger å gi opp, så står du jo for det. Syns ikke du skal være så overrasket over at folk spør litt, da. Er vel bare å si at det ikke gikk, og så ferdig med det.
Skjønner ikke at du fatisk kan mene at folk må få.spørre.. Det har de faktisk ingenting med!!!Det tilhører mitt privatliv..