Ammemaraton!!!

Jeg er SÅ glad fødsel starta selv mandag, enn å dra på kontroll i dag i denne heten!!! Og kanskje gå enda til helga!!! Hoooot
 
Kjøpte Helios ammete på apoteket i dag og kan være tilfeldig, men lille er roligere og har ikke så mye luftplager :) smaker ikke så ille ille den teen heller ;)noen som har prøvd vørterøl?
Oj spennende! Si ifra åssen det går videre, lille min også sliter med luft :( kunne kanskje prøvd den teen.. Vørterøl? Kjerringråd det eller? :)
 
Oj spennende! Si ifra åssen det går videre, lille min også sliter med luft :( kunne kanskje prøvd den teen.. Vørterøl? Kjerringråd det eller? :)
Fennikkel-te kan også hjelpe mot luft. Drakk både amme-te og fenikkel sist og lille var en djevel på å få ut lufta. Hadde aldri luftplager.
 
Oj spennende! Si ifra åssen det går videre, lille min også sliter med luft :( kunne kanskje prøvd den teen.. Vørterøl? Kjerringråd det eller? :)
Lille snuppa er veldig rolig og har ikke noe luftplager i dag heller:) har drukket 2 kopper med te i dag :) ja både vørterøl og ammete skal hjelpe på melkeproduksjon, så det på ammehjelpen.no :)
 
Såååå trøtt av nattammingen gleder meg til den er historie gitt...
 
Hvor gammel er babyen deres og hvor ofte ammer dere? :)

Min har blitt over 6 uker nå (prematur) og plutselig gått fra hver 3 time til hver 4-5 time. Om natta nå sover hun 5-6 timer, og gir hu smokken, kan da sove 2-3 timer til uten amming! Luksus nå :)
 
Såååå trøtt av nattammingen gleder meg til den er historie gitt...
Har vært ganske heldig med ei som
Bare har våkna en gang gjennom natta her i begynnelsen, men i natt var hun våken for mat annenhver time!!!! Fikk kjenne på det der gitt:p
 
fått beskjed om å amme hver 3 time og vekke henne om hun ikke våkner selv.. Så vi sitter oppe et par ganger ila natta. Syns foreløpig det er litt koselig jeg da, bare oss to våkne for mat og kos :)
 
fått beskjed om å amme hver 3 time og vekke henne om hun ikke våkner selv.. Så vi sitter oppe et par ganger ila natta. Syns foreløpig det er litt koselig jeg da, bare oss to våkne for mat og kos :)

Førstegangs.... :facepalm::stop:

Jeg er IKKE der altså. Amminga er jo litt kos, men ville helst sovet så lenge jeg hadde hatt nok melk på dagtid!
 
fått beskjed om å amme hver 3 time og vekke henne om hun ikke våkner selv.. Så vi sitter oppe et par ganger ila natta. Syns foreløpig det er litt koselig jeg da, bare oss to våkne for mat og kos :)

Vi og må vekke for å amme. Jeg har begynnende brystbetennelse så må time inn pumping også. Gjesp altså! Hadde han vært flinkere til å ta tak hadde det nok vært enklere, men må styre med skjold og slik (flate brystknopper), blir en ekstra slitsom operasjon særlig om natta. Men når vi først er igang koser vi oss da <3
 
Gjeeesp. . Var våken fra kl 3 i natt til kl 5-6 .. lille snuppa er forkjøla og sov mye på dagen i går og måtte vekke i natt for å få opp produksjonen igjen. . Får sove når hun sover i dag jeg da :wacky:
 
Førstegangs.... :facepalm::stop:

Jeg er IKKE der altså. Amminga er jo litt kos, men ville helst sovet så lenge jeg hadde hatt nok melk på dagtid!

Hahaha.. Skal jo sies at jeg ikke har noen andre å ta meg av.. Han står opp tidlig og tar bikkjer og da kan jo vi bare sove så lenge vi vil :) når han reiser på jobb igjen blir det nok ikke såå stas for da bør jeg opp litt før og ut med bikkjene.
 
Vi og må vekke for å amme. Jeg har begynnende brystbetennelse så må time inn pumping også. Gjesp altså! Hadde han vært flinkere til å ta tak hadde det nok vært enklere, men må styre med skjold og slik (flate brystknopper), blir en ekstra slitsom operasjon særlig om natta. Men når vi først er igang koser vi oss da <3

Det hørtes ikke så lettvint ut.. Jeg bare slenger ut puppen, hu spiser og vi skifter bleie, så er det tilbake i senga og begge sovner :)
 
Tommel opp! Han har lagt på seg 180 gram på 4 døgn! Da tror jeg at jeg kan våge å si at målet om å klare å fullamme er nådd.
 
Omg, han har hengt på pupp siden 03.00 , er dette en øke dag? Har kanskje dupp av oppom 20 min før han er på igjen! Det er virkelig slitsomt å amme!
 
Omg, han har hengt på pupp siden 03.00 , er dette en øke dag? Har kanskje dupp av oppom 20 min før han er på igjen! Det er virkelig slitsomt å amme!
Blir du ikke sår? :eek: Amming er slitsomt ja, men når lille smiler etter amming så er det verdt det <3
 
Omg, han har hengt på pupp siden 03.00 , er dette en øke dag? Har kanskje dupp av oppom 20 min før han er på igjen! Det er virkelig slitsomt å amme!
Høres ut som økedøgn ja :wtf: du får rett og slett bare holde senga med babyen! Er fryktelig slitsomme dager og netter
 
Her er det ca 2 timer mellom hvert måltid! Er snart 4 uker! Håper på litt mer pause mellom snart :-D
 
Frøkna her har virkelig fått opp matlysta de siste dagene!! Syns de snakka om magesekk på str med en nøtt på sykehuset, den må virkelig utvide seg raskt :p
 
Back
Topp