Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den skal jeg også kjøpe, hørt mye fint om den og bra prisSkal prøve en «Kornsnø»-lampe fra ikea i første omgang.

Ja, den likna en annen jeg fant på nettet- men den kosta typ fem ganger så mye!Den skal jeg også kjøpe, hørt mye fint om den og bra pris![]()
Hvorfor vil du ha rødt lys?En med rødt lys har jeg leita etter, men finner ingen til en hyggelig pris...
Sist hadde jeg dimbar nattlampe, men den har såklart gått i stykker.

Hvorfor vil du ha rødt lys?
Vi har philips hue i alle rom, satser på at «night light» funksjonen gjør susenDen kan forøvrig også gi rødt lys! Kan kjøpe slike pærer til vanlige lamper også om du ikke vil bytte hele lampa!
Den har jeg også sett på! Bestilte du fra norsk side eller blir det toll osv?Sniker fra mars
Jeg bestilte meg den fra Fravita. Virka fryktelig kjekk!
Den har jeg kjøpt, virker veldig grei.Skal prøve en «Kornsnø»-lampe fra ikea i første omgang.
Jeg fikk min fravita idag, bestilte rett fra hjemmesiden deres og det ble ikke noe toll. Ser at de har stemplet på pakken at varen ikke er tollpliktigDen har jeg også sett på! Bestilte du fra norsk side eller blir det toll osv?

Den har jeg også sett på! Bestilte du fra norsk side eller blir det toll osv?

Jeg fikk min fravita idag, bestilte rett fra hjemmesiden deres og det ble ikke noe toll. Ser at de har stemplet på pakken at varen ikke er tollpliktig
Den ser veldig kjekk ut, så blir bra å prøve den ut i praksis!!

Når bestilte du din? Får lyst til å bestille, men termin er jo om kun 3 uker og kjipt om den ikke kommer i tide!Jeg fikk min fravita idag, bestilte rett fra hjemmesiden deres og det ble ikke noe toll. Ser at de har stemplet på pakken at varen ikke er tollpliktig
Den ser veldig kjekk ut, så blir bra å prøve den ut i praksis!!
Sjekka nå, 8 dager fra bestilling til leveringNår bestilte du din? Får lyst til å bestille, men termin er jo om kun 3 uker og kjipt om den ikke kommer i tide!
blir jo sikkert litt lenger tid med alle helligdagene, men du bør få den før termin om du bestiller nåPerfekt! Og dere bestilte fra Fravita.com? Og ikke noe toll? Dyr frakt?Sjekka nå, 8 dager fra bestilling til leveringblir jo sikkert litt lenger tid med alle helligdagene, men du bør få den før termin om du bestiller nå
![]()