Ammelampe/nattlampe

Tritto

Glad i forumet
Himmelbarn
Snøkrystallene2021❄️
Augustmagi 2025
Noen som har erfaring med/tips til gode ammelamper/nattlamper? :) Har skjønt at det er greit å ha så man slipper å slå på sterkt lys om natten?

Har fått tips om at kid har noen.
Ikea har( tenker kjøpe en derfra).

En med rødt lys har jeg leita etter, men finner ingen til en hyggelig pris...
Sist hadde jeg dimbar nattlampe, men den har såklart gått i stykker.

Vi har philips hue i alle rom, satser på at «night light» funksjonen gjør susen :happy: Den kan forøvrig også gi rødt lys! Kan kjøpe slike pærer til vanlige lamper også om du ikke vil bytte hele lampa!

Sniker fra mars

Jeg bestilte meg den fra Fravita. Virka fryktelig kjekk!

Hvorfor vil du ha rødt lys?

Fordi rødt lys ikke forstyrrer nattesøvnen, det påvirker ikke hjernen slik hvitt lys gjør.

Vi har philips hue i alle rom, satser på at «night light» funksjonen gjør susen :happy: Den kan forøvrig også gi rødt lys! Kan kjøpe slike pærer til vanlige lamper også om du ikke vil bytte hele lampa!

Smart! Akkurat pusset opp soverommet og ønsket oss lamper til jul, får se hva vi får :) Men skal definitivt vurdere slik pære på en av de andre lampene.

Vi har Philips Hue, trenger ikke egen ammelampe da :happy:

Den har jeg også sett på! Bestilte du fra norsk side eller blir det toll osv?
Jeg fikk min fravita idag, bestilte rett fra hjemmesiden deres og det ble ikke noe toll. Ser at de har stemplet på pakken at varen ikke er tollpliktig :happy:

Den ser veldig kjekk ut, så blir bra å prøve den ut i praksis!!

Den har jeg også sett på! Bestilte du fra norsk side eller blir det toll osv?

Fra fravita.com tror jeg. Bare bestilte, sto 2-3 mnd levering, også plutselig var den i posten etter 2-3 uker, så veit ikke faktisk :hilarious::hilarious:

Jeg fikk min fravita idag, bestilte rett fra hjemmesiden deres og det ble ikke noe toll. Ser at de har stemplet på pakken at varen ikke er tollpliktig :happy:

Godt noen følger bedre med enn meg :hilarious:

Når bestilte du din? Får lyst til å bestille, men termin er jo om kun 3 uker og kjipt om den ikke kommer i tide!

Jeg har også kjøpt den fra Fravita, og den er helt genial. Den kom relativt raskt, kanskje under to uker etter bestilling

Når bestilte du din? Får lyst til å bestille, men termin er jo om kun 3 uker og kjipt om den ikke kommer i tide!
Sjekka nå, 8 dager fra bestilling til levering :happy: blir jo sikkert litt lenger tid med alle helligdagene, men du bør få den før termin om du bestiller nå:D

Back
Topp