~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Jeg er veldig fornøyd med den!De har en sånn stålkurv, med håndtak, ala den som er avbildet tidlig i denne tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er veldig fornøyd med den!De har en sånn stålkurv, med håndtak, ala den som er avbildet tidlig i denne tråden.
Å, så omtenksomt!Hver morgen la kona klar to vannflasker, en matpakke og fjernkontrollene til meg i sofaen der jeg skulle sitte og amme hele dagen. Det var genialt
Det var skikkelig dritt sist, å måtte kommandere, eller avbryte amming fordi jeg ble akkutt tørst,sulten,trengte gulpeklut eller annet og var stuck med amming. Så dette er genialt. Jeg har en i hver etasje i huset. Og har tatt kjeks oppi, enkelt å få rask energi, og spise med en hånd type mat! Tenker å kunne legge oppi yoghurt,frukt osv til mellommåltid iløa dagen og.Ting man ikke visste man trengte takk for tips
Så bra, at du syns det huff ja var glad for at jeg hadde mannen, men selv om han løp og henta mye ting så var det stadig ting jeg trengte og særlig når han ikke var hjemme og da satt jeg like sulten,tørst eller hva enn det var og ammet. Og ammet og ammet hehe kommer sikkert til å kjenne på at jeg vil ha det eller det oppi etterhvert som jeg lærer babyen å kjenne men har hittil tatt oppi:Skikkelig smart!! Var alene med forrige, og da raaaste jeg ned i vekt fordi jeg aldri rakk å spise noenting og alltid satt med med henne på puppen.. Så dette skal jeg ta med meg som et godt råd
Selvom jeg er super heldig med mye tilgjengelig mann denne gangen