Ammekurv

Dette var smart! Har bestilt meg en fra wish nå. Håper den kommer før jul :)
 
Ting man ikke visste man trengte takk for tips
Det var skikkelig dritt sist, å måtte kommandere, eller avbryte amming fordi jeg ble akkutt tørst,sulten,trengte gulpeklut eller annet og var stuck med amming. Så dette er genialt. Jeg har en i hver etasje i huset. Og har tatt kjeks oppi, enkelt å få rask energi, og spise med en hånd type mat! Tenker å kunne legge oppi yoghurt,frukt osv til mellommåltid iløa dagen og.
 
Skikkelig smart!! Var alene med forrige, og da raaaste jeg ned i vekt fordi jeg aldri rakk å spise noenting og alltid satt med med henne på puppen.. Så dette skal jeg ta med meg som et godt råd ♥️
Selvom jeg er super heldig med mye tilgjengelig mann denne gangen ☺️
 
Skikkelig smart!! Var alene med forrige, og da raaaste jeg ned i vekt fordi jeg aldri rakk å spise noenting og alltid satt med med henne på puppen.. Så dette skal jeg ta med meg som et godt råd ♥️
Selvom jeg er super heldig med mye tilgjengelig mann denne gangen ☺️
Så bra, at du syns det :) huff ja var glad for at jeg hadde mannen, men selv om han løp og henta mye ting så var det stadig ting jeg trengte og særlig når han ikke var hjemme og da satt jeg like sulten,tørst eller hva enn det var og ammet. Og ammet og ammet hehe:blackeye: kommer sikkert til å kjenne på at jeg vil ha det eller det oppi etterhvert som jeg lærer babyen å kjenne men har hittil tatt oppi:
Engangs ammeinnlegg
Vann
Kjeks (kommer til å lage frukt yoghurt og enkle en hånds mat når babyen kommer)
Purelan (bruker den til alt!)
Gulpekluter
Klesskift
Siklesmekke
Smokk (håper denne babyen tar smokk alså!)
Smokkesnor
Evt en lader til tlf (Men har godt batteri enda)
Fjernkontroll
Evt strikketøy/lesestoff (kommer an på babyen)
Bæresjal

Usikker om jeg legger bleier oppi da vi har laget en stasjon i hver etasje uansett så jeg tror om jeg har alt i kurven så blir det mye rot uansett og jeg er kontroll (ocd) freak og MÅ ha orden så tipper bleieskift vil foregå ved stelleplassene uansett.
 
Back
Topp