Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 30 Mar 2019 #21 Skjermtrollet skrev: Akkurat det er jeg veldig spent på... Om det blir som sist er det puppene som er problemet Klikk for å utvide … Huff ja!! Har allerde fått gigapupper,når melka kommer ser jeg vel helt idiotisk ut! Haha
Skjermtrollet skrev: Akkurat det er jeg veldig spent på... Om det blir som sist er det puppene som er problemet Klikk for å utvide … Huff ja!! Har allerde fått gigapupper,når melka kommer ser jeg vel helt idiotisk ut! Haha
I Ikke i bruk lenger Forumet er livet Tilgangsansvarlig Januar 2017 ❤ Aprilbarna19 ❤ 30 Mar 2019 #22 Arielle_ skrev: Huff ja!! Har allerde fått gigapupper,når melka kommer ser jeg vel helt idiotisk ut! Haha Klikk for å utvide … Husker jeg fikk latteranfall første dagen jeg våknet opp etter at melken kom. Så ut som jeg hadde tatt silikon
Arielle_ skrev: Huff ja!! Har allerde fått gigapupper,når melka kommer ser jeg vel helt idiotisk ut! Haha Klikk for å utvide … Husker jeg fikk latteranfall første dagen jeg våknet opp etter at melken kom. Så ut som jeg hadde tatt silikon