Ammeklær

Desembermamma88

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Siden vi får babyer før jul, lurer jeg på om noen har tips til ammevennlige klær? Både til selskap og vanlig. Orker ikke gå rundt å lete i julestria.. [emoji85]

Mamalicious har mye fint, sjekk f.eks jollyroom.no
Asos.com har mye (rimelig) Gratis frakt, så holder du deg til plagg under 350,- og heller bestiller i flere omganger slipper du mva og toll.
Boob har endel, finnes både i div. norske nettbutikker og på boobdesign.com

Zalando har noe.
Jeg har tenkt å besøke Svangerskapet i Oslo en dag og titte der.

Jeg fikk pakke i posten ifra H&M idag. Blant annet en fin ammekjole

Mamalicious har mye fint, sjekk f.eks jollyroom.no
Asos.com har mye (rimelig) Gratis frakt, så holder du deg til plagg under 350,- og heller bestiller i flere omganger slipper du mva og toll.
Boob har endel, finnes både i div. norske nettbutikker og på boobdesign.com
Hvordan er størrelsene til asos ifht norske? [emoji4]

Er det noen norske butikker / nettbutikker som har asos? Moms og toll gjør det så dyrt å kjøpe klær fra utenlandske butikker.. :/

Følger [emoji5]

Alle gravidklær jeg har kjøpt fra Zalando har jeg vært fornøyd med :) Zalandos eget merke, zalando essentials tror jeg det heter :) God kvalitet og riktig størrelse (for meg)! Komme rnok til å kjøpe en ammekjole etterhvert derifra :)

Går konstant i singlet og cardigan jeg.

Jeg kjøper bare vanlige klær i en større størrelse. Håper det funker fint, for jeg gidder egentlig ikke bruke penger på egne ammeklær/gravidklær. Skal investere i to ammeBHer da :)

Svangerskapet på Majorstua i Oslo er super! Der har de mye Boobs og Milker, og de kommer til å få inn mere selskapsklær i oktober og november. Kjøpt selv en deilig og fin ullkjole fra Milker både for gravid- og ammetiden.

Svangerskapet på Majorstua i Oslo er super! Der har de mye Boobs og Milker, og de kommer til å få inn mere selskapsklær i oktober og november. Kjøpt selv en deilig og fin ullkjole fra Milker både for gravid- og ammetiden.
Jeg hadde mye forhåpninger til Svangerskapet, fordi jeg hadde hørt at de hadde amme- og gravidklær i store størrelser... Men basert på nettbutikken deres så er det kun snakk om en håndfull plagg i XL. Jeg syns ikke XL kan regnes som en "stor størrelse", og det vil i hvertfall ikke passe meg.. :/ Så det var veldig skuffende.

Jeg hadde mye forhåpninger til Svangerskapet, fordi jeg hadde hørt at de hadde amme- og gravidklær i store størrelser... Men basert på nettbutikken deres så er det kun snakk om en håndfull plagg i XL. Jeg syns ikke XL kan regnes som en "stor størrelse", og det vil i hvertfall ikke passe meg.. :/ Så det var veldig skuffende.

Ja, det er jo veldig synd. Men jeg synes nettbutikken deres var veldig dårlig og rar, så kanskje bedre å ta en tur og se om de har noe likevel?

Ja, det er jo veldig synd. Men jeg synes nettbutikken deres var veldig dårlig og rar, så kanskje bedre å ta en tur og se om de har noe likevel?
Var utvalget bedre i butikken sånn generelt?

Høres ut som jeg kanskje skal ta meg en tur.

Back
Topp