Siden vi får babyer før jul, lurer jeg på om noen har tips til ammevennlige klær? Både til selskap og vanlig. Orker ikke gå rundt å lete i julestria.. [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er størrelsene til asos ifht norske? [emoji4]Mamalicious har mye fint, sjekk f.eks jollyroom.no
Asos.com har mye (rimelig) Gratis frakt, så holder du deg til plagg under 350,- og heller bestiller i flere omganger slipper du mva og toll.
Boob har endel, finnes både i div. norske nettbutikker og på boobdesign.com
Har ikke handlet så mye der, men det jeg har vil jeg si er ganske normalt i størrelsen. (I den grad man kan kalle noe normalt..) Ville nok vært ca samme på f.eks hmHvordan er størrelsene til asos ifht norske? [emoji4]
Jeg hadde mye forhåpninger til Svangerskapet, fordi jeg hadde hørt at de hadde amme- og gravidklær i store størrelser... Men basert på nettbutikken deres så er det kun snakk om en håndfull plagg i XL. Jeg syns ikke XL kan regnes som en "stor størrelse", og det vil i hvertfall ikke passe meg.. :/ Så det var veldig skuffende.Svangerskapet på Majorstua i Oslo er super! Der har de mye Boobs og Milker, og de kommer til å få inn mere selskapsklær i oktober og november. Kjøpt selv en deilig og fin ullkjole fra Milker både for gravid- og ammetiden.
Jeg hadde mye forhåpninger til Svangerskapet, fordi jeg hadde hørt at de hadde amme- og gravidklær i store størrelser... Men basert på nettbutikken deres så er det kun snakk om en håndfull plagg i XL. Jeg syns ikke XL kan regnes som en "stor størrelse", og det vil i hvertfall ikke passe meg.. :/ Så det var veldig skuffende.
Var utvalget bedre i butikken sånn generelt?Ja, det er jo veldig synd. Men jeg synes nettbutikken deres var veldig dårlig og rar, så kanskje bedre å ta en tur og se om de har noe likevel?
Var utvalget bedre i butikken sånn generelt?
Høres ut som jeg kanskje skal ta meg en tur.