Ammeklær

Hgl90

Blir kjent med forumet
Bruker dere ammetopper? Hvilke merker foretrekker dere? Jeg har lagt min elsk på toppene fra boob (de som er "delt på midten") Syns de er veldig praktiske:)

Har mange ulike, men boob er absolutt best synes jeg også :-) Praktisk at de er delt på midten. Slipper liksom å bli så naken når man ammer.

Bruker ammesingleter fra hm og vanlige gensere/skjorter over.

Liker disse godt selv men er dere enig i at det ikke er veldig god plass til pupp :p
Kommer vel an på puppen :p mine slappe hengepupper klarer jeg fint å få plass til :p

:-D disse vrengte baklommer får ikke helt plass :-P
Kommer kanskje litt an på str på toppen også? Bruker L og XL jeg. Får ikke plass i de i M.

Bruker og L i hm sin, selv om det er for stort på kroppen blir det plass til pupp :)

Samme her. Går med helt vanlige klær, bare tar de opp når jeg skal amme.. Hater singlet..
Syns det er så kjekt å slippe å blotte magen jeg når jeg drar opp genseren :) magen min har det best i skjul :p

Syns det er så kjekt å slippe å blotte magen jeg når jeg drar opp genseren :) magen min har det best i skjul :p
Oi det var jo litt genialt.. Aldri tenkt på. Selvom magen er normal igjen er jo det greit å slippe å vise den. Har alltid et teppe eller noe. Tror jeg kjøper meg noen ammetopper :-)

Back
Topp